Secret Santa 2025

Haha! Bra ide att bara ge bort julklappspapper. Det måste jag göra nästa år.
Eller till påsk. Fast påskpapper då...
Eller blir det mer spännamde med julklappspapper som påskpresent?
vad tror ni?
Någon som vill anmäla intresse redan nu för att få ett paket med julklappspapper? :angel::angel::angel::angel::angel:

Haha! Bra ide att bara ge bort julklappspapper. Det måste jag göra nästa år.
Eller till påsk. Fast påskpapper då...
Eller blir det mer spännamde med julklappspapper som påskpresent?
vad tror ni?
Någon som vill anmäla intresse redan nu för att få ett paket med julklappspapper? :angel::angel::angel::angel::angel:
Det vore ju perfekt med julpapper i påsk och påskpapper i jul, så är man förberedd till nästa omgång! :D

Fördel med att ha paket på väg är att jag har längre tid på mig att gissa vem det är ifrån.
Nackdel med att ha paket på väg är att jag kommer ha det hemma jättelänge och sambon måste gömma det för mig :rofl:

Jag tänker att en del ledtrådar kan vara ganska vida och man vill inte råka göra mottagaren besviken typ, men å andra sidan är det nått speciellt man absolut inte gillar så kan ju det med vara en ledtråd :). (Sen tror och hoppas jag de flesta (alla) blir nöjda över ansträngningen varje tomte gjort 🤗
Eller så kan det vara så att ledtrådarna gör att tomten får sitta på händerna för att inte gå fullkomligt bananas! :angel1:

Jag kompletterade också i sista minuten, men säger inte när! ;) Är nöjd med vad jag fått ihop iallafall! Särskilt senaste idéen, fick man bli av med lite mer julpapper också. Här finns lite väl mycket av den varan..

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Secret Santa 2023
  • Secret Easterbunny 2024

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat