Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ber om ursäkt till mitt tomtebarn, menar jag ju!Jaaa hörni, Juno har hjälpt till att slå in klappar i år också. Ber om ursäkt till min tomte för det ljusa luddet som definitivt kommer att ha smugit sig in i minst ett paket...
Visa bifogad fil 177885
(Obs! Det är en födelsedagspresent på bilden, inte en julklapp. Varken formen eller pappret är således en spoiler för mitt tomtebarn.)
Hoppas du mår bättre snartÅh, hoppas jag fattat ledtrådarna rätt nu med , eller iaf tolkat rätt!Befinner mig 25 mil hemifrån på sjukhus just nu, men har hjälp att skicka om detta skulle dra ut på tiden! Tyvärr kan jag inte rå för inpaketeringen om jag inte kommer hem i tid, men man får helt enkelt överleva det
![]()
Men vad söt!Jaaa hörni, Juno har hjälpt till att slå in klappar i år också. Ber om ursäkt till min tomte för det ljusa luddet som definitivt kommer att ha smugit sig in i minst ett paket...
Visa bifogad fil 177885
(Obs! Det är en födelsedagspresent på bilden, inte en julklapp. Varken formen eller pappret är således en spoiler för mitt tomtebarn.)
Mitt paket står fortfarande bara som ”på väg” men det har inte rört på sig alls vad jag kan se.
Jag hoppas att det bara har fastnat lite på vägen. Imorgon är det en vecka sen det skickades. Så det borde komma under de närmaste dagarnaTycker appen strulat så sista månaderna. Att de inte hinner uppdateras innan de är klara att hämta ut. Har fortfarande ett som ligger som "på väg" men det kom liksom fram för ett par månader sedan.
Kan ju ha sorterats fel. Hände mig med ett traderapaket nyligenJag hoppas att det bara har fastnat lite på vägen. Imorgon är det en vecka sen det skickades. Så det borde komma under de närmaste dagarna