Secret Santa 2025

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 974
  • Visningar Visningar 36 858

Bukefalos 30 Är!

Jag kÀnde absolut noll inspiration av ledtrÄdarna nÀr jag lÀste dom igÄr men nu nÀr de sÄ att sÀga marinerat lite sÄ har det börjat dyka upp lite idéer och tankar.

Sen var det hÀr med att hitta en bra lÄda att skicka det i ocksÄ...
Ett av alla plus med obbet jag har. LÄdor kommer i massor i alla dess storlekar sÄ brukar alltid plocka med ett gÀng hem i omgÄngar för hela familj och vÀnner att ta av inför jul :D

Bara för detta kommer det sÀkert inte finnas en enda lÄda till detta :rofl:

Kastade Ätervinningen hÀromdagen. Kom pÄ i gÄr att dÀr rök ju nÄgra bra kartonger. :banghead:

Jag följer er frÄn sidan efter att ha varit med i flera Är, men jag kÀnde inte att jag hade ork för detta i Är. :(
Trasigt djur, trasig och sjuk jag.
Plus att vi ska ha gÀster boende hÀr i nÄgra dagar kring jul, sÄ jag hade nog fÄtt svÄrt att hinna med att vara aktiv hÀr dÄ.
Men men. Jag ser ÀndÄ fram emot att följa trÄden och se vad alla kluriga tomtar hittar pÄ och sÄ kanske jag hakar pÄ nÀsta Är. :love:

Jag fick nyligen hem en 50x70 cm ram i kartong, sparade givetvis kartongen som kan vikas till lÀmplig storlek och form. FrÄn augusti och framÄt mÄste varje ny förpackning som kommer in i hemmet noga utvÀrderas om det ska sparas till julklappar eller Ätervinnas :angel:

Kom pĂ„ en skitsmart idĂ© till julklapp, började lĂ€gga saker i varukorgen och... insĂ„g hur kostnaden fullkomligt skenade ivĂ€g haha. Dags att tĂ€nka om 😄

PÄ förekommen anledning:

Det ramlar in massor av pm i Är med önskemÄl om att jag ska frÄga om ditt och datt.
Och jag vill inte verkar otrevlig eller ohjĂ€lpsam, men Ă€rligt talat har jag inte energin att hantera allt det i Ă„r. (Är sjukskriven pga smĂ€rta och har begrĂ€nsad ork.)

Jag tÀnker att man fÄr hÄlla till godo med de ledtrÄdar man fÄtt och det man sjÀlv kan luska fram via Buke/SoMe osv.

Hoppas att ni har förstÄelse för detta.

SjÀlvklart hjÀlper jag till om det Àr en viktig frÄga, men jag ber er att tÀnka efter om det verkligen Àr en superviktig frÄga eller inte.

/Big Santa

PÄ förekommen anledning:

Det ramlar in massor av pm i Är med önskemÄl om att jag ska frÄga om ditt och datt.
Och jag vill inte verkar otrevlig eller ohjĂ€lpsam, men Ă€rligt talat har jag inte energin att hantera allt det i Ă„r. (Är sjukskriven pga smĂ€rta och har begrĂ€nsad ork.)

Jag tÀnker att man fÄr hÄlla till godo med de ledtrÄdar man fÄtt och det man sjÀlv kan luska fram via Buke/SoMe osv.

Hoppas att ni har förstÄelse för detta.

SjÀlvklart hjÀlper jag till om det Àr en viktig frÄga, men jag ber er att tÀnka efter om det verkligen Àr en superviktig frÄga eller inte.

/Big Santa
SjÀlvklart förstÄr vi det. Jag förstÄr att det inte gÄr för dig att ta pÄ dig mer jobb.
Vi Àr sÄ glada att du fixar :heart

Jag funderar pÄ om vi kanske kan hjÀlpa varandra om det Àr en viktig frÄga...
Typ person A ska köpa till person B och har en viktig frÄga. DÄ kan ju personen ta hjÀlp av nÄgon annan bukefalist istÀllet för att Big santa ska göra det. Vi som hÀnger hÀr i trÄden kan vÀl i sÄna fall hjÀlpa varandra tÀnker jag....

Jag Àr ju inte med i Är pga bristande ork men jag kan nog hjÀlpa till med att stÀlla frÄgor etc. Nu vet jag inte vad det Àr eller hur man gör :rofl: Men jag kan ju göra nÄgot iallafall, om jag fÄr veta vad som förvÀntas av mig.

Liknande trÄdar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

HĂ€stnyheter

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Att vara en usel hundförare/trĂ€nare
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur