Bukefalos 28 år!

Senaste inläggknappen....

M

Mrs_Malfoy

Varför fungerar inte den? När jag klickar på den så kommer jag iaf till det första inlägget?
Det är ganska jobbigt att sitta och scrolla ner för massor av inlägg som jag redan läst.... :smirk:
 
Sv: Senaste inläggknappen....

Det är DET som är vitsen med DEN knappen... att kunna svara trådskrivaren utan att behöva scrolla upp igen, vill du svara på någon annans inlägg så får du trycka på brevet eller citera *i det inlägget*!

Mycket smidigt upplagt.. tycker jag. ;o))
 
Sv: Senaste inläggknappen....

Hmm tror hon menar knappen som heter Visa första olästa (om jag inte är helt ute och cyklar) som ska ta en till det man inte läst...
Funkar inte speciellt bra... för mig heller :p
 
Sv: Senaste inläggknappen....

Den knappen fungerar ypperligt för mig, jag kom direkt till ditt inlägg NU!!!
 
Sv: Senaste inläggknappen....

FÖr mig funkar det hyfsat ofta i kortare trådar.
Men inte i dom långa trådarna (där man behöver den :) )
 
Sv: Senaste inläggknappen....

Funkar inte alls här, när man håller muspekaren över den så kommer det upp en text gå till nyaste inlägg alltså sista inlägget och inte till senaste olästa (som kan vara 48 inlägg tidigare och kanske inte ens på samma sida i vissa stora trådar) mkt mkt irriterande när man sitter på segt modem. Saknar denna funktion enormt....
 
Sv: Senaste inläggknappen....

Funkar inte för mig heller, varesig det är korta eller långa trådar.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 190
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 302
Senast: Wille
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp