Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Vi har precis börjat kolla på Person of Interest, än så länge en riktigt bra serie! Än så länge ingen kärlekshistoria, men de visar bitar från huvudpersonens tidigare förhållande så jag gissar att det just nu inte finns utrymme för det. Men jag har bara hunnit se 4 avsnitt än så länge, men jag gillar den!

Falling skies är också en serie vi följer här hemma, där har du en hel del "kringhistorier". I övrigt är det en grupp mestadels civila som slåss mot utomjordingar. Jag brukar inte vara så förtjust i utomjordingar men den här tycker jag är riktigt bra!

Har funderat lite på Person of Interest. Falling Skies pallade jag två avsnitt av innan jag kräktes över moraliseringen och dom uselt gjorda utomjordingarna...

Skulle ju vara citat på denna delen: Doctor Who - :love::love::love: Senaste avsnittet, grät som ett barn. Hur ska jag orka vänta tills 25:e december?!

Jotack!- Jag var tidig till en föreläsning så jag passade på att se slutet på det avsnittet (hann inte hela hemma :P). Höll på att bryta ihop totalt, det kom in folk i salen precis på slutet också. Jäkla Moffat!:devil:

Senast ändrad:

*kl*

Spaltar serier jag följer/har följt

- OC
- One tree hill
- Awkward
- New Girl
- Supernatural
- True blood
- Vampire diaries
- Bones
- Numb3rs
- Once upon a time
- Game of thrones
- Hells Kitchen
- Glee
- Pretty little liars
- Gossip Girl
- American Horror story

Ett hett tips just nu är ju annars Walking dead, zombieserien

Det finns så många serier,

Firefly! om du inte sett den är det ett måste! + filmen Serenity.
Castle
Merlin
Doctor who (iaf från 2005)
Sherlock
Elementary
Supernatural
Game of thrones
TBBT

Plus alla ströserier som finns inom sjukhusdraman och komedier. Kolla in eztv, där dyker allt som är värt att se upp, kolla deras "databas" för tvserier. Finns mängder.

Började kolla på white collar idag, den verkar bra :)

kl

Okej, om jag ska välja typ 2 serier att kolla på, vilka ska jag välja? Gärna ganska lättkollat men inte larvigt, inget läskigt utan mer en serie att mysa till i soffan under lata dagar :D

Jag gillar HIMYM, The big bang theory och den typen av serier men kan gärna ta någonting mindre humorfokuserat.

Ska kolla upp den! :)

Har laddat ner några avsnitt av Hart of Dixie, än så länge verkar den lite lagom fånig och lättkollad :D

KL

Jag och sambon har just sett klart Sopranos, som vi verkligen gillade!

Det enda serien vi ser nu (i väntan på alla som har uppehåll) är Arrested Development!

Malibu Country är en ny väldigt lättkollad serie, inget geni som skrivit den, men den är skoj.
The bitch in apartment 23 är väldigt rolig också. :D

Åhh Supernatural, jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna mig glad efter ett avsnitt av dig. :rofl:
Jag tror att the writers försöker lätta upp stämningen lite efter all ångest.

kl

Idag sänder de äntligen Beauty and the beast i USA igen efter juluppehållet !!!
Snart nerladdningsbar på en sida nära mej ;)

Vad ska jag se för serie näst?

Serier jag gillat:

Star trek
V
Merlin
Dark angel
The vampire diaries
True blood
Buffy
The walking dead
Games of thrones
Camelot
Downton Abbey
Falling Skies
Legend of the seeker
Jericho
Numbers
Prisonbreak (end s.1)
Kyle XY
Roswell
Sherlok
Smallville
Teen wolf
The Nine Lives of Chloe King
Survivors

Verkar kanske mest kanske vara en blandning av sci-fi och annat övernaturligt :D

Ex på serier jag börjat se men inte gillat.
Arrow
Revenge
Firefly
New girl
Gossip girl
PLL
Grimm
Dexter
Cougar Town
Glee
Beverly Hills 90210
Once upon a time
Pan am

Har blivit rätt många serier :angel: (har nog inte fått med alla jag gillat heller). Men på 4,5års utbildning med tillhörande tentaperioder så blir det många timmar som ska fyllas (ser på serier samtidigt som jag tentapluggar)

Jag ska nog kolla igenom arrow tror jag, alla andra här verkar älska den

Det som är dåligt övervägs av Stephen Amells magrutor. Det är borderline porr! Regissörerna har uppenbarligen insett hur mycket dessa magrutor betyder för serien för de är kraftigt överexponerade:D. Liksom Wilson Bethels dito (Wade) i Hart of Dixie:love:.

Nu är Shameless igång igen och min kärlek till Nasville består:).

Teen Wolf kör också på samma koncept. Även om det inte riktigt lyckas väga upp det som är dåligt alla gånger. :p

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Veterinärfoder till frisk hund?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka