Bukefalos 28 år!

Serier just nu?

Åh Buffy är ju så himla bra :love: Såg också om den nyligen :)

Ja! Gillade den när jag var mindre och den gick på TV men var inte förrän jag såg hela från början igen för några år sedan som jag faktiskt förstod hur sjukt bra den är! En av få serier som faktiskt bara blir bätre och bättre varje säsong också.
 
Jag började se den men fastnade inte riktigt.. Och just nu har jag ont om tid för serier så då gallras de bort direkt om inte tycke uppstår efter några få avsnitt ;)

De flesta serier kräver några avsnitt för att karaktärerna och handlingen ska utveckla sig. Men jag tyckte Gotham var lovande från första avsnittet. Men sen är jag ju ett fan av batman filmerna och gillar stämningen, miljön och skurkarna. Pingvin själ hela showen...

Annars kan jag rekommendera Bates Motel.
Jag fastnade totalt i den serien...
 
De flesta serier kräver några avsnitt för att karaktärerna och handlingen ska utveckla sig. Men jag tyckte Gotham var lovande från första avsnittet. Men sen är jag ju ett fan av batman filmerna och gillar stämningen, miljön och skurkarna. Pingvin själ hela showen...

Annars kan jag rekommendera Bates Motel.
Jag fastnade totalt i den serien...
Det är lite för icke-superhjälte för min smak. Jag älskar Batman men iaf första avsnitten kändes som vilken kriminalare som helst..
 
Det är lite för icke-superhjälte för min smak. Jag älskar Batman men iaf första avsnitten kändes som vilken kriminalare som helst..

Ja, det var min första reaktion också... var mkt skeptisk till den. Men jag tycker inte att den är som vilken kriminalare som helst. Jag är inte särskilt mycket för den typen av serier. Även om det inte är någon superhjälte med i huvudrollen, så är Gotham en fantasivärld och vissa skurkar är också övernaturliga. Det känns verkligen batman över den...fast utan batman då ;)
 
Hmm. Jag började se The Blacklist sen jag såg att ni var några här som tittade på den. Har typ inte gjort något annt sen dess. Herregud vad jag gillar den. Tur sambon är sjuk så jag kan ligga i soffan o va sympatisjuk med honom (dvs se på serier!) :angel:
 
Finns det någon app eller vadsomhelst som gör att man kan hålla koll på allt man ser?
Håller på att bli galen. Damm you alla tvserier under 30 min! ;P
 
Finns det någon app eller vadsomhelst som gör att man kan hålla koll på allt man ser?
Håller på att bli galen. Damm you alla tvserier under 30 min! ;P
Jag använder episodecalendar, men vet inte om de har en app. Testade faktiskt en app tidigare men tyckte bättre om sidan!
 
Finns det någon app eller vadsomhelst som gör att man kan hålla koll på allt man ser?
Håller på att bli galen. Damm you alla tvserier under 30 min! ;P

Jag har använt lite olika men sedan nåt år tillbaka använder jag bara Trakt, den finns som app också men jag föredrar att använda det på datorn.
Så här kan det se ut när man håller koll på serietittandet, tog en skärmdump från min sida:
trakt_zps23e5dd4e.jpg


...och så här ser en del av sidan för tv-serier ut just nu:
trakt_tv_shows_zps43f6b040.jpg
 

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp