Tv-serier!

The middle gillar jag skarpt. (Kanske ett tips till @Angua också?)
Jag köper de flesta serier som jag verkligen gillar, The middle verkar dock inte finnas i Sverige :( jag har fått tag på s 1 och 2 men sen då.

En annan serie som jag också gillar är Person of intrest håller på att se s2 nu.

Och så kom jag att tänka på den engelska serien Cold feet som det visseligen var ganska många år sen jag såg men den gillade jag verkligen då iaf.
 
Är på avsnitt 5 på säsong 5, ligger lite efter. Gillade första avsnittet, det var riktigt läskigt. Det som stör mig mest tror jag är att de levt såhär så länge och ändå så är det som att de ser en zombie för första gången ibland :P knappt vet hur de ska döda den..men jag förstår hur du tänker, har bara inte tänkt så faktiskt, kanske tycker att den är bättre om jag tänker så :angel:
Vilket avsnitt är du på nu? Har du sett det med bilen och bron?

Jag har tänkt på det här du skrev om att de beter sig som om de sett en döing för första gången trots att de levt så länge med dem. De senaste avsnitten tycker jag nästan som om de numera inte ser dem som något direkt hot, de har blivit självsäkra, alldeles för självsäkra kanske?

Du vet Morgon som var med i allra första avsnittet i säsong 1? Såg du honom i första avsnittet säsong 5 nu? Har du sett honom i något annat avsnitt i den här säsongen? Jag har inte sett honom och jag som tittar så "noga", jag tittar bara bort när det är riktigt äckligt....

Fortfarande långt till nästa avsnitt....:meh::meh::down::cry:

Jag får kolla upp om serien inte finns på DVDbox!
 
Vilket avsnitt är du på nu? Har du sett det med bilen och bron?

Jag har tänkt på det här du skrev om att de beter sig som om de sett en döing för första gången trots att de levt så länge med dem. De senaste avsnitten tycker jag nästan som om de numera inte ser dem som något direkt hot, de har blivit självsäkra, alldeles för självsäkra kanske?

Du vet Morgon som var med i allra första avsnittet i säsong 1? Såg du honom i första avsnittet säsong 5 nu? Har du sett honom i något annat avsnitt i den här säsongen? Jag har inte sett honom och jag som tittar så "noga", jag tittar bara bort när det är riktigt äckligt....

Fortfarande långt till nästa avsnitt....:meh::meh::down::cry:

Jag får kolla upp om serien inte finns på DVDbox!

Jo vi såg från e5-till e8 nu i veckan, men ärligt talat hängde jag inte med så mycket :( Jag såg av avsnitt 5 men på resten såg jag bara glimtar, känns som att jag tappat intresset :/
Jag minns inte vem Morgan var! Däremot så håller jag med om att de blivit mer självsäkra. Men där när de såg massor av zombies så var det ju bara han med skägget som ville köra igenom dom..fast det var ju bra att de andra inte ville det..
 
Jo vi såg från e5-till e8 nu i veckan, men ärligt talat hängde jag inte med så mycket :( Jag såg av avsnitt 5 men på resten såg jag bara glimtar, känns som att jag tappat intresset :/
Jag minns inte vem Morgan var! Däremot så håller jag med om att de blivit mer självsäkra. Men där när de såg massor av zombies så var det ju bara han med skägget som ville köra igenom dom..fast det var ju bra att de andra inte ville det..
Ja, han med skägget... och så vände vinden så att alla döingarna kan lukta att det är "mat" nära... inte bra, speciellt inte när de är strandade där ju.... :D

Morgan var den mörka kille som hade en son och som räddade Rick i första avsnittet när Rick tog sig ifrån sjukhuset och drog uppmärksamhet på sig från en döing. Andra såg honom i första avsnittet i den här säsongen, den om Terminus, men jag såg inte det. :(
 
Åh helt klart en passande tråd för mig som kollar alldeles för mycket serier :D de flesta jag kollar har redan nämnts, men upptäckt att ni missat två än så länge... Suits måste ni se, grym serie!

Och eftersom buke ändå är ett häst forum - hur har ni missat Heartland?!! Måste ni också se. Jag ville verkligen hitta en häst serie för några år sen och har totalt fastnat för den även om den känns lite omogen ibland ;) (är ju ändå baserad på ungdoms böcker som de flesta andra serier.)

Gillade The carrie diaries också, men tyvärr beslöt de ju för att lägga ner den efter 2 säsonger... :cry:
Tror inte ni nämnt House heller, en favvo serie helt klart. (är ju dock slut nu....)
 
Åh helt klart en passande tråd för mig som kollar alldeles för mycket serier :D de flesta jag kollar har redan nämnts, men upptäckt att ni missat två än så länge... Suits måste ni se, grym serie!

Och eftersom buke ändå är ett häst forum - hur har ni missat Heartland?!! Måste ni också se. Jag ville verkligen hitta en häst serie för några år sen och har totalt fastnat för den även om den känns lite omogen ibland ;) (är ju ändå baserad på ungdoms böcker som de flesta andra serier.)

Gillade The carrie diaries också, men tyvärr beslöt de ju för att lägga ner den efter 2 säsonger... :cry:
Tror inte ni nämnt House heller, en favvo serie helt klart. (är ju dock slut nu....)

Suits är hur bra som helst! Vi väntar på s4 nu!
Har däremot börjat kolla på White Collar på Netflix, lite samma stil, men lite mer lättsamt kanske.
Chuck är ju superbra dessutom. Men det kanske redan nämnts.
 
Community! !:love::love::love:

Gillade du tbbt kommer du gilla Community. Älskar den serien, sett den närmare 10 gånger nu. Perfekt med 20 min avsnitt att ha på i bakgrunden. Även the midle är okej
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 123
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 279
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 750
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 105
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp