Tv-serier!

Hmm, Buffy var länge sedan, glodde några säsonger på raken när jag skaffade netflix men, ehh, det blev lite *viskar* för mycket så *duckar*

Finns Angel på netflix också numera? Letade i samband med att jag såg Buffy, men då fanns den inte.
 
Jag har sett sista avsnittet av The walking dead för i år. Alltså, jag hade förväntat mig MER i det här avsnittet! Mer ACTION och allt annat. Bara mer liksom. Andra tyckte visst det var bra, visst var det men.... nu kommer jag slita mitt hår varje vecka som jag måste vänta tills nästa avsnitt. Det är långt till februari ju!!
 
Helt klart udda serie som är väldigt sevärd; Gynekologen i Askim! Säsong två går att se på SVTPlay just nu, säsong 1 är körd om du inte redan sett den. ;)
 
  • Gilla
Reactions: No1
Constantine
Da Vincis demons
Dominion
once upon a time
The secret of Chrickley hall
True blood
Angel
 
jag vill gärna ha tips på lättsamma, roliga serier, utan någon pinsamhetshumor, gärna satir eller liknande TBBT. Inget som engagerar för mycket mao, gärna lite lagom feel good och jag är lite blase efter att ha varit sjuk ett tag och glott på mina favoriter massor med gånger men inte orkar engagera mig i något uppslukande som game of thrones.
*kinkig och gnällig*
 
jag vill gärna ha tips på lättsamma, roliga serier, utan någon pinsamhetshumor, gärna satir eller liknande TBBT. Inget som engagerar för mycket mao, gärna lite lagom feel good och jag är lite blase efter att ha varit sjuk ett tag och glott på mina favoriter massor med gånger men inte orkar engagera mig i något uppslukande som game of thrones.
*kinkig och gnällig*

Du kan testa de avsnitt som finns av Selfie (Karen Gillan, John Cho), Melissa and Joey, The McCarthys, 2 broke girls, About a Boy, Black books (:love:) etc etc :p
 
jag vill gärna ha tips på lättsamma, roliga serier, utan någon pinsamhetshumor, gärna satir eller liknande TBBT. Inget som engagerar för mycket mao, gärna lite lagom feel good och jag är lite blase efter att ha varit sjuk ett tag och glott på mina favoriter massor med gånger men inte orkar engagera mig i något uppslukande som game of thrones.
*kinkig och gnällig*

Lite brittiskt kanske? Blackadder och/eller Jeeves&Wooster?
 
Lite brittiskt kanske? Blackadder och/eller Jeeves&Wooster?
Hehe, ÄLSKAR dem! Blackadder var ett tag sedan jag såg, det kan ju funka. Jeeves & Wooster har jag kollat på lite väl mycket sista tiden, så de är i karantän :)
Gillar man Baldrick/Tony robinson kan jag rekommendera hans uppläsningar av TerryPratchetts böcker.Tyvärr inte hela böckerna, men underhållande, han har bra röst!
 
En serie som inte kommit till Sverige än men som jag verkligen har fastnat för är Stalker men Maggie Q. Dom första 3-4 avsnitten är sådär men sen kommer den igång bra. Skönt med en kriminalserie som inte är en evig kvinnoslakt.
 
Rizzoli & Isles är min favorit också.

Men den ultimata verklighetsflykten (totalt väsenskilt från mitt eget liv) och min stora (tunga) last här i livet: Pretty Little Liars.

Sörjer så att jag inte kan få tillgång till säsong 6, får det inte att funka via nätet :(
 
Har precis börjat på breaking bad. För många har sagt att det är bra för att jag ska kunna låta bli att prova.

Men jag väntar mest på säsong sex av Castle!
 
Hehe, ÄLSKAR dem! Blackadder var ett tag sedan jag såg, det kan ju funka. Jeeves & Wooster har jag kollat på lite väl mycket sista tiden, så de är i karantän :)
Gillar man Baldrick/Tony robinson kan jag rekommendera hans uppläsningar av TerryPratchetts böcker.Tyvärr inte hela böckerna, men underhållande, han har bra röst!

Black Books kanske vore nått?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 127
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 294
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 755
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 105
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp