Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Precis. Läste att detta blir Sandra Oh's (Cristina) sista säsong, och hon har varit min favoritkaraktär, så det känns tråkigt. Det snackades ju redan inför förra säsongen om att både Patrick Dempsey och Ellen Pompeo m.fl. skulle sluta så det är väl stor risk att det blir så nu. Jag kommer nog att sluta titta efter denna säsongen oavsett om den fortsätter eller inte, bestämde jag just. Om den inte får ett ordentligt uppsving på nån oförutsedd front.

Till viss del håller jag med, fast den senaste säsongen har jag tyckt var riktigt bra igen!

Jag hoppas det är sista säsongen av HOIYM! Det är en mysig serie men det känns som det är dags för ett avslut nu.

Sherlock, BBT, Hart of Dixie, Once upon a time, Elementary, Walking dead, Falling skies är några jag längtar efter!

Jag håller med om att senaste inte har varit sämsta säsongen av alla. ;)

Japp, håller med där också. Känns som att det är en del långkörare som är på väg ut inom ett par år, bl.a. den.

Jag väljer att inte läsa allt för många inlägg där ni skriver om Grey's, i rädsla för spoilers :p Har inte sett säsong 9, och vägrar se ett enda avsnitt tills jag kan se i kronologisk ordning :p

I alla fall, Suburgatory! Det är en ny favoritserie! Så rolig och braaaa!

Spoiler i vitt ifall någon inte sett hela senaste säsongen: Ja man har ju fått se teasers mest hela senaste säsongen tycker jag, men i slutet av sista avsnittet får man se henne "på riktigt"!

Ja, men det var väl det jag hade för mig! :)

Lite allmänt KL

Har ni några nya spännande serier ni är nyfikna på? Det brukar ju komma ett gäng till hösten.

Ja det var någon ny serie som skulle komma. Men jag kan inte minnas vad den hette eller vad den handlar om :o

KL

I höst blir det:
- Sons of Anarchy :love:
- Vampire Diaries

Sedan väntar jag på:
- Californication (inte ens datum om när nästa säsong kommer..:banghead:)
- Orange is the new black (kommer 2014! inte alls frustrerad.. :nailbiting: )

De jag kom på nu iallafall.

*kl*

Jag längtar sååå efter Sherlock säsong 3.
Extra mycket nu sedan jag i helgen såg Star Trek, into the Dark. ;)

Yes, I am Sherlocked.

Upptäckte nu att det finns en serie som precis kommit som heter the originals ska handla om ursprungsfamiljerna i vampire diaries någon som har sett? bra/dålig?

Serier jag väntar på

Sons of Anarchy
The Following
Game of thrones
Orange is the new black

Serier som jag kan titta på igen och igen och igen

ONE TREE HILL- Bästa någonsin. Gud vad jag har gråtit till många avsnitt. :love::love:
OC - Underbar. Tyvärr blev serien sämre efter säsong tre
Gilmore Girls - Lorlai är fantastisk
LOST- lite urspårat de sista säsongerna, men ändå spännande

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka