Bukefalos 30 år!

Lilla

Trådstartare
Här diskuterar vi allt som rör SHL (och SDHL om man vill)
Vilket lag hejar ni på och vilket lag tror ni vinner guldet?

Jag är Värmlänningen som hejar på ”fel” lag.
Jag hejar på HV 71 💙💛 och har gjort sen mitten av 90-talet.
Jag hoppas mest på en mindre jobbig säsong än de närmast föregående.

Jag tror ett Brynäs kan vara de som tar guldet.

Äntligen!
Och att slå FBK är extra skönt!
IMG_6967.webp

I min närhet håller man antingen på Piteå norra eller Piteå södra.
Själv är jag nog mer åt norra, det lilla jag bryr mig. Gäller både damer och herrar.

Här är det 💙💛❤️ som gäller
Tror inte dom kommer till slutspel men hålla sig kvar i SHL iallafall
Å andra sidan om de ska spela lika dåligt som sista halvan av period tre i går kommer de få kämpigt :eek:

Här är det 💙💛❤️ som gäller
Tror inte dom kommer till slutspel men hålla sig kvar i SHL iallafall
Å andra sidan om de ska spela lika dåligt som sista halvan av period tre i går kommer de få kämpigt :eek:
Här är det också blått gult rött som gäller. Min ena chef håller på leksand så det skall bli rent nöje på måndag. Det bästa är att alla viktiga lag i mitt liv ligger under oss förutom Frölunda som pappa håller på.

Här är det också blått gult rött som gäller. Min ena chef håller på leksand så det skall bli rent nöje på måndag. Det bästa är att alla viktiga lag i mitt liv ligger under oss förutom Frölunda som pappa håller på.
Så irriterad på tv4 som gjort att man inte kan streama idrott på två enheter, så "måste" hem till särbon på torsdag för att se matchen
Men på lördag sitter jag på läktare A8 på hovet iklädd lagtröja och halsduk

Så irriterad på tv4 som gjort att man inte kan streama idrott på två enheter, så "måste" hem till särbon på torsdag för att se matchen
Men på lördag sitter jag på läktare A8 på hovet iklädd lagtröja och halsduk
Ja, det är kasst. Man betalar premium och får ändå inte se matchen om man är på olika håll. Jag fattar att det är begränsat men att sätta gränsen vid 1 för ett hushåll är kasst. Men du kan ju lösa det genom att se en annan match istället. ;)

Härligt djurgården tog knäckebrödarna igen. Blir ingen diskussion på jobbet på måndag iaf. Chefen lär vara tyst.
Kan säga jag har nog aldrig låtit så mycket under någon match tidigare :rofl:
Ikväll får det bli sitta och skrika i soffan istället men på lördag blir det Aviici-Arena

Alltså, Djurgården kan tydligen inte göra mål om jag inte tittar. Himla märkligt O_o:rofl:
Sen är jag lite sur över att jag inte lyssnade på magkänslan och spelade på oavgjort i fulltid :rage:

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hönstråden del III

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka