Shop to you drop, del 4

Vi har en sån där labyrint (den undre). Har för mig att det fanns olika storlekar och jag följde rekommendationen och köpte en stor. Insåg inte att den är helt enorm! Eller iaf onödigt stor enligt mig. Jag köpte den för färskfoder, men orkar inte använda den för det speciellt ofta, eftersom den knappt går att trycka in i diskmaskinen (tar isf upp halva) och jag tycker den är för bökig att diska för hand tre ggr om dagen. Funkar dock väldigt bra, förlänger verkligen ättiden för oss! Använder den istället för torrfoder när hon ska vara ensam etc. (Mindre disk så.)

:rofl: står faktiskt inte hur stor den är.. Men verkar finnas två storlekar varav minsta känns litet?
 
:rofl: står faktiskt inte hur stor den är.. Men verkar finnas två storlekar varav minsta känns litet?
Har för mig att det stod att den stora var bäst för alla hundar som inte var väldigt små, typ. Eller det var iaf så jag tolkade beskrivningen :angel: Nu vet jag ju inte hur liten den lilla är, men skulle tippa att den stora är ca 30x40 cm? Eller kanske lite mindre. Kan mäta ikväll om du vill.
 
Beslutsångest. Vilken skål ska jag ta? Några råd? Han kommer äta en kombination av färsk - och torrfoder då vi är iväg en del utan möjlighet till frys. Fråga mig inte varför det är en katt på ena bilden :cautious:
Jag gillar att hälla på vatten på maten så jag har köpt ”eat slow live longer food bowl” som bl.a. finns på Dogmainia och Horze. Är jättenöjd med den. Tror jag har köpt den mindre storleken.
 
Har för mig att det stod att den stora var bäst för alla hundar som inte var väldigt små, typ. Eller det var iaf så jag tolkade beskrivningen :angel: Nu vet jag ju inte hur liten den lilla är, men skulle tippa att den stora är ca 30x40 cm? Eller kanske lite mindre. Kan mäta ikväll om du vill.

Får du gärna göra! Jag har en tollare så inte pytteliten.
 
Beslutsångest. Vilken skål ska jag ta? Några råd? Han kommer äta en kombination av färsk - och torrfoder då vi är iväg en del utan möjlighet till frys. Fråga mig inte varför det är en katt på ena bilden :cautious:
Jag har den lila till min katt, ragdoll på ca 5kg. Skulle säga att den är för liten för en Tollare.
 
Har varit i England en vecka och passade såklart på att shoppa.
Köpte Acanas svindyra godis för 25 kr/ st (det var inte alla sorter som var så billiga) så det blev ett par påsar. Sen blev det ett klyvt hjorthorn, ännu mer godis, framförallt "mjukt" godis av brittisk märke som är betydligt billigare i hemlandet.
Allt som allt blev det 300 spänn för en fullproppad påse, tanken är det ska räcka ett tag och användas som "grädde på moset". :)

acana-dog-treats-grass-fed-lamb-BKRKqY.jpg


1086001.jpg


(bilderna lånade från nätet)
 
Räknas det att man ska "köpa" till sig en fin veterinär räkning? :angel: Jäkla skithund till whippet som älskar att slösa pengar hos veterinären. :rage:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 710
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp