Shop to you drop, del 4

Tips på bra ihopfällbar stålbur till utställningar? Lånar just nu en äldre modell som har en mycket smartare låsanordning än de flesta jag har sätt; istället för att man stängde dörren genom att lyfta och sen pressa ner (vilket hunden sen kan lära sig lyfta upp) så är stängningsmekanismen i sidled. Jättesvårt att förklara, men det funkar bra. Behöver inte nödvändigtvis vara sådan, men det är ett plus.
 
Idag har jag köpt halsband och namnbricka till valpen :love:
02EC48FA-ACA7-4381-BF77-1349C5EAFFDB.jpeg
 
Vips gick och handlade på Hulahoppet när hon inte få springa pga spända lår. Hon kom hem med ett out-n-out regntäcke som förhoppningsvis inte glider på sniskan som alla andra täcken gör med hennes svans. Och så knep vi en av de rosa out-n-out selarna. Nu har Vips gjort av med hela veckopengen för resten av året....
E3F46581-CD8C-4B26-9CE3-1075FEC1F146.jpeg
 
Beställt hem nya valphalsband då jag bara har 4 kvar varav ett är lite trasigt, så det är välbehövligt. Svårt fota och filma för valpspekulanter när dom inte ser vem som är vem :D

Blev bara lite jobbigt nu då min "rosa" valp inte kommer få rosa halsband - det fanns inte i rosa :o 12-pack olika färger och inget rosa. Skandal :rofl: Så nu måste hon byta färg när dom kommer :p
 
Tips på bra ihopfällbar stålbur till utställningar? Lånar just nu en äldre modell som har en mycket smartare låsanordning än de flesta jag har sätt; istället för att man stängde dörren genom att lyfta och sen pressa ner (vilket hunden sen kan lära sig lyfta upp) så är stängningsmekanismen i sidled. Jättesvårt att förklara, men det funkar bra. Behöver inte nödvändigtvis vara sådan, men det är ett plus.
Jag köpte en från 4dogs, den är blå. Tycker den kändes rejäl och bra! Tyvärr så råkade jag köpa en för liten storlek så nu kan jag inte använda den :rofl: Ännu en pryl som står och dammar. Men jag gillade att den inte kändes så rapplig som de vanliga svarta stålburarna jag provat. :)
 
Jag köpte en från 4dogs, den är blå. Tycker den kändes rejäl och bra! Tyvärr så råkade jag köpa en för liten storlek så nu kan jag inte använda den :rofl: Ännu en pryl som står och dammar. Men jag gillade att den inte kändes så rapplig som de vanliga svarta stålburarna jag provat. :)

Tack, ska kolla upp dessa. :)
 
Det går bra med att tighta till hundbudgeten här hemma :angel:..
Husse var på privatlektion (agility) med Nano och då pratades det om att jobba med externbelöning och hon rekommenderade treat & train, husse var och shoppade dagen efter :D.
Dessutom har jag betalat in till husses och Nanos allmänlydnadskurs, Husse velar lite om de ska gå tematillfällen i agility på klubben med Nike men det blir troligen en slant där också.

Absolut nödvändigt köp:
mm-rr-sys_product02_web1000pxl.jpg


Sen så behövde jag faktiskt lydnadskoner:
markeringskon-roumld-15cm-15cm-e0.jpg


Nano behövde absolut ett nytt rosa halsband med matchande koppel enligt husse:
bliss-polar-halsband-nylon-rosa-8e.jpg


Förutom detta så ett gäng tuggben, märgben, grisöron, godis, frolic och korv. Sen så har jag anmält Nessie till raspecialen, också ett par hundralappar där också. Jag vill nog inte räknat på vad hundkostnaderna hamnar på denna månad som precis påbörjats :nailbiting:.
 
Vägbelysning är ingenting vi får förrän om nån månad som tidigast men det blir redan riktigt mörkt mitt i natten, så det var helt klart dags att köpa nån form av reflex till lillen. Gillar ju verkligen Björkis-selen till Sherlock och turligt nog passade storlek 0 på Watson! :D (bild finns i bildtråden, känns otrevligt att korsposta)
 
Det saknades en halv hundgårdssektion. Trodde jag. Det var egentligen en halv på två sidor men jag hann ju beställa innan jag upptäckte det. Med tanke på att frakten var SJUHUNDRANITTIOFEM kronor så tror jag att vi får lösa det på något annat sätt :angel:
 
Det saknades en halv hundgårdssektion. Trodde jag. Det var egentligen en halv på två sidor men jag hann ju beställa innan jag upptäckte det. Med tanke på att frakten var SJUHUNDRANITTIOFEM kronor så tror jag att vi får lösa det på något annat sätt :angel:

Vi har två halva sektioner över om ni har vägarna förbi :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 715
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 935
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp