Shop to you drop, del 4

rundhalvstryp-sv.JPG


Har tänkt flera gånger att Sids halsband kanske är för stort, för den lilla räkan blev ju inte alls den size jag trodde. Idag backade han ur det 2 ggr. Så nu fick det bli en beställning på ett nytt, mindre :o
Blev tvärsnål och köpte inte ett likadant som han hade innan eftersom det skulle bli det tredje (!) i ordningen av exakt likadant så jag blev snål. :angel: Det ena är oanvänt för så stor blev han aldrig :p
 
Någon som har en bra fodertunna som verkligen täpper till så man slipper foderlukten i hela lägenheten? :angel:

Ge mig era tips på bra fodertunnor helt enkelt. Det får gärna vara tunnor som inte ser förjävliga ut.:D
 
Någon som har en bra fodertunna som verkligen täpper till så man slipper foderlukten i hela lägenheten? :angel:

Ge mig era tips på bra fodertunnor helt enkelt. Det får gärna vara tunnor som inte ser förjävliga ut.:D
Jag kör med såna gratis tunnor från RC. Har tidigare haft en i plåt från pro plan som jag gillade, och helt svarta från Granngården som locket satt fast som fanken på. Ikeas vita stabelbara som nog egentligen är för källsortering hade vi i städskåpet i minilägenheten, det var smidigt! :)
 
Jag kör med såna gratis tunnor från RC. Har tidigare haft en i plåt från pro plan som jag gillade, och helt svarta från Granngården som locket satt fast som fanken på. Ikeas vita stabelbara som nog egentligen är för källsortering hade vi i städskåpet i minilägenheten, det var smidigt! :)

Jaa vi har tittat på de från Granngården så blir kanske en sån! Men då blir det att pynta för att få den lite snyggare :angel:
 
Jaa vi har tittat på de från Granngården så blir kanske en sån! Men då blir det att pynta för att få den lite snyggare :angel:
Ja dom är ju inte det vackraste när de ska stå framme :angel: Tycker att det är konstigt att alla är så jäkla fula. Vi behöver ha tunnan framme trots ett helt hus för det finns ingen vettig plats annars att ha maten på..
 
Vilka tävlingspärmar har ni och är ni nöjda?

Har förövrigt köpt in det mesta till valpen nu. Laddat med både sele och halsband, har ett gäng leksaker och torrfodret har anlänt.
 
@machafuko
Jag har också från OhMyDog :)


Jag råkade spontanköpa ett nytt kamerahus häromdagen :o Skulle bara kika runt lite eftersom det är så tråkigt att fota med min D90 hemma, eftersom jag är lite bortskämd med att fota FX på jobbet...
Sååå hittade jag en begagnad D600 till vettigt pris, och innan jag visste ordet av så hade jag köpt den. Så kan det gå :D Har fotat lite med den nu och jag älskar den redan :love:
 
Herregud. Det är snart bara en vecka kvar innan valpen kommer och jag har inga grejer! Alla Tinjas gamla valpsaker är skadade på olika sätt så de kan jag inte använda. (Varför jag har kvar dem vet jag inte ens :confused:)

Vart är bästa stället att hitta billiga men bra valpselar, halsband ect? Gärna ställbara.

Och sen är jag sugen på att beställa matchande halsband med deras namn på. Något tips om vart man kan hitta sånt?
 
Herregud. Det är snart bara en vecka kvar innan valpen kommer och jag har inga grejer! Alla Tinjas gamla valpsaker är skadade på olika sätt så de kan jag inte använda. (Varför jag har kvar dem vet jag inte ens :confused:)

Vart är bästa stället att hitta billiga men bra valpselar, halsband ect? Gärna ställbara.

Och sen är jag sugen på att beställa matchande halsband med deras namn på. Något tips om vart man kan hitta sånt?
Jag tycker att Rogz har bra ställbara grejer. Har använt deras selar till 2 valpar nu och de har kunnat ha dom väldigt länge. Jag handlade på globaldogshop.
 
Jag har också från omd @machafuko och har innan deras provat folksams, royal canins och skks och är inte särskilt nöjd med någon av dom men de var gratis som tur är. Sen köpte jag från omd och är asnöjd. :)
 
Herregud. Det är snart bara en vecka kvar innan valpen kommer och jag har inga grejer! Alla Tinjas gamla valpsaker är skadade på olika sätt så de kan jag inte använda. (Varför jag har kvar dem vet jag inte ens :confused:)

Vart är bästa stället att hitta billiga men bra valpselar, halsband ect? Gärna ställbara.

Och sen är jag sugen på att beställa matchande halsband med deras namn på. Något tips om vart man kan hitta sånt?
På dogmania har de sele av likadan modell som jag hade till Ebrah när hon var plutt. Den selen fungerade jättebra.
1430.jpg
 
Herregud. Det är snart bara en vecka kvar innan valpen kommer och jag har inga grejer! Alla Tinjas gamla valpsaker är skadade på olika sätt så de kan jag inte använda. (Varför jag har kvar dem vet jag inte ens :confused:)

Vart är bästa stället att hitta billiga men bra valpselar, halsband ect? Gärna ställbara.

Och sen är jag sugen på att beställa matchande halsband med deras namn på. Något tips om vart man kan hitta sånt?

Jag har köpt sele från Nobby och halsband det vanliga från Rukka. Prisvärt och bra, sen hade jag visserligen rabatt på halsbandet via jobbet men nobbyselen är prisvärd. Den köpte jag från Simbi. :)
 
I början av veckan kom en förhandshint om att det skulle släppas en ny svenskskyddsärm hos ett företag. Jag har varit inne och tittat på deras hemsida typ en gång i halvtimmen om de släppt den, och nu ÄNTLIGEN hade den kommit så jag la en beställning direkt!

180719,3.jpg


Nu är jag en lycklig människa :love: ! (och ja, ärmen i sig låter och ser skitbra ut, färgen är dock ett GIGANTISKT plus :D )
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 690
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 926
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp