Shop to you drop, del 4

Jag råkade sälja massa hundgrejer och istället beställa hem massa hundgodis för att bunkra upp, jag hoppas verkligen Fenna gillar det godis jag köpte hos Zooplus, skithund som är kräsen. :cautious:
Blev dock sugen på att köpa ett biothane koppel + halsband och en lydnadsruta men frågan är vilken färg man ska välja. :confused:
 
Ooooooooooops! :crazy:
39332452_10156713081551096_8910021603874570240_o.jpg
 
Har inte köpt mycket hundsaker senaste tiden så det kändes kul att beställa lite saker igen!

Mycket fint popkuvert, tulpanbollar och lite tugg (främst för att avleda bitiga valpen :cautious:).

hMYrFEm.png


...men vi hade redan lekt lite med tulpanbollarna så det var en viss krabat som ville ha tillbaka sin. :laugh:

ZAKaVqz.png


Mycket nöjd hund :D

zTfQGL9.png
 
Tänkte jag skulle inhandla metallapport och tungapport i fall vi nån gång tar oss förbi appellen (och lägre). Om man har en hund som ska ha maxvikten, skulle ni köpa bara den eller en ställbar så att man kan gå upp gradvis?

Vilka brukar ha bra priser på sånt?
 
Hjälp! Har glömt namnet,koppeltillverkare uppåt landet,ofta i älgskinn,mjuka o fina,tror firman heter det samma som honom.
 
@dobbis Kan det vara Jokke? Du har säkert kommit på namnet vid det här laget, vad det än var. :)

Men jag hade en allmän undran om just läderkoppel, har precis köpt ett nytt och vet inte om jag bör smörja/fetta in det eller ej? Jag minns inte hur jag har gjort tidigare, förmodligen inte, å andra sidan var det en spricka i mitt gamla koppel nu när jag började använda det till nyhunden.
 
@dobbis Kan det vara Jokke? Du har säkert kommit på namnet vid det här laget, vad det än var. :)

Men jag hade en allmän undran om just läderkoppel, har precis köpt ett nytt och vet inte om jag bör smörja/fetta in det eller ej? Jag minns inte hur jag har gjort tidigare, förmodligen inte, å andra sidan var det en spricka i mitt gamla koppel nu när jag började använda det till nyhunden.
Kanske,men spontant skulle jag vilja säga nej, det kan oxå vara så att firman bytt namn eller kanske inte ens finns längre,kommer ihåg att han sälde en del på marknader,men det är jätte länge sedan.
 
Jag är ute efter ett nytt utställningskoppel/halsband till min tik men vet inte riktigt var jag ska leta. Nu har jag en guldfärgad tunn stryplänk med kort läderkoppel och skulle vilja ha något liknande det här:
39A56D5A-C7B7-405A-A226-D61AB6F8C29B.jpeg
men inte i nylon och det ska hålla för 30kg hovawart som rycker till. Jag vill inte stå med trasigt koppel i näven och lös hund på en utställning :nailbiting:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 709
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp