Shoppat något på sistonde till våra små?

Sv: Shoppat något på sistonde till våra små?

Samma här, kanske fungerar den första månaden men inte senare =)

Sedan känns det lite opraktisk att inte ha varmare kläder på bebis utifall man ska ta upp från vagnen? Det kändes inte så smidigt, mer meckigt och bökigt om man måste ha med overallen utifall ;-)

Nej jag håller fast vid lager på lager fortfarande. I sittvagnen är det dock praktiskt med åkpåse. Speciellt i vagnar som min där det blir ganska öppet för kylan.

Jag har börjat fundera på att skaffa åkpåse jag med, men tar man bara bort den där remmen mellan benen då?

Ja alla gör olika, det har man ju märkt vid den här tiden ;)

När det gäller allt, man får helt enkelt pröva sig fram.

Ja alla gör olika, det har man ju märkt vid den här tiden ;)

När det gäller allt, man får helt enkelt pröva sig fram.

Precis. Men har du kanske någon vän som har åkpåse så kan du prova och se själv hur det blir?

I sittdelen behövs en rätt stor påse som är ordentligt stoppad, den som jag har skulle bli heltokig att ha i liggdelen :D

Det kanske jag har.... Men men, orkar inte låna. Får köpa nytt om inte annat!
Ja, jag är bekväm just nu! :laugh:

nej den såg går upp till bågen. , eller går påsen ner under fötterna som den ofodrade som följde med till min emmaljunga? (om du vet hur den ser ut) den är ju mer som ett lock, tycker jag..

Ah ...

UJ har ingen rem mellan benen, bågen är dessutom löstagbar och går att fälla upp när man sätter i / tar ur barnet. Är remmen löstagbar så går det iaf på den åkpåsen jag har. Den har flera "hål" för fempunktsbälte m.m.

Såhär ser min ut fast svart, från Simpleworld ( svenskt märke )
2997616-origpic-b8a68f.jpg

nej den såg går upp till bågen. , eller går påsen ner under fötterna som den ofodrade som följde med till min emmaljunga? (om du vet hur den ser ut) den är ju mer som ett lock, tycker jag..

Den får du nog knäppa lös, jag har iaf inte sett någon åkpåse med hål för den. Jag har iofs inte heller någon rem. Men hål för selen har nog alla åkpåsar. :)
Åkpåsar är som en påse ( :p ), som en sovsäck, inte som fotsacken. :)

Jo då jag tror nog att den jag har går att använda med remmen fastsatt. Jag har iaf två hål i nedre delen ( jaja det lät lite konstigt ;) )

Haha. Ja de var överdelen jag syftade på, där finns väl inget hål?

Nej men gud vad kokko jag är, nej där finns inget hål och nej då kan man inte ha remmen kvar mellan benen :D

ja remmen lär ju inte behövas iallafall för hon lär ju inte åka ur vagnen utan att påsen följer med i så fall:D

kpist.: ja just det ja footsack heter det ju:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 242
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 420
Senast: Edla
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 829
Senast: Juli0a
·
R
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
2 075
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025