Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet där är väl att de ofta är väldigt dyra. Och det är en svår djungel. Jag som levt på jodphurs och skogsmulleridning har väl inte riktigt känt att det varit värt att lägga mer än 1000:- på ett par ridstövlar. Hööks hade rea i våras och jag hade spanat in Veneto-stöveln som jag tycker är dödligt snygga. Dessvärre visade det sig att jag i princip får ned två av mina vader i samma stövel trots att jag väljer den smalaste och drar åt snörningen till maxSå kollade runt och hittade dessa för 1300:-, vilket var överkomligt.
Planen var ju att jag skulle börja träna mer med hästarna och komma lite längre, men sedan blev de sjuka och utvecklingen har väl gått bakåt. Men mer än det jag lade vill jag absolut inte lägga på ett par stövlar.
*kl*
Debuten här i tråden då
Har köpt skor nu det senaste,
![]()
Fick tag i ett par i juniorstorleken då jag inte är så lång, så dom passade bättreTill halva priset på rean med så jag klagar inte då jag kikade efter dessa redan förra vintern men då tog dom slut så himla fort i butikerna.
!
44,5 cm om jag inte minns fel? 17,3 är runt 43,9.
Jag hatar att sitta vid en 15-16" data! Supersmå!