SHOPPING - till hemmet! Del 2

Nytt överkast 🥰
Här i sovrummet får jag inte till de som jag vill…. Tavlan är till salu men ingen som visat intresse.
De är svårt att få lampan att passa in? Har annars mest ljusa färger. Mycket färger 🤔
IMG_2635.jpeg
 
Jag var inne i en liten lokal inredningsbutik igår där jag vanligtvis kör enligt devisen "se men inte röra (köpa)", men igår slog jag faktiskt till och och unnade mig två fina saker. Dels en ny presskanna, eftersom att den vi hade åkte i golvet förra veckan. Kul med något lite mer unikt än de klassiska glaskannorna :)

1693874_3.jpg
 
Jag var inne i en liten lokal inredningsbutik igår där jag vanligtvis kör enligt devisen "se men inte röra (köpa)", men igår slog jag faktiskt till och och unnade mig två fina saker. Dels en ny presskanna, eftersom att den vi hade åkte i golvet förra veckan. Kul med något lite mer unikt än de klassiska glaskannorna :)

Visa bifogad fil 130905

Wow vad fin. Jag som inte dricker kaffe vill ha en sån 😂
(Jag har en sån tråkig presskanna i glas, utifall jag skulle få kaffebesök)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
12 351
Senast: MiaMia
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 956
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp