Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden körning

kolblakkur

Trådstartare
Tycker att vi borde ha en egen shoppingtråd här :banana: Det är kul att se vad andra handlar.

Jag börjar med tre av mina senaste inköp:

Pannband
1002512_335197573281038_880830647_n.jpg


944756_332088650258597_1803877979_n.jpg


Tygel(töm)sensor.
944583_331355270331935_2054008755_n.jpg
 
Sv: Shoppingtråden körning

Är också så sugen på ett sånt pannband.... det är synd att det finns så litet utbud av dekorationer till huvudlaget... jag hittar då typ bara en eller två sorger av samma...

vad är det för bett du har?
 
Sv: Shoppingtråden körning

Det senaste jag shoppade är en hästtransport som rymmer alla fyra ponnyer! Så nu blir det enkelt att åka på träning/tävling med fyrspannet :D
 
Sv: Shoppingtråden körning

Jag köper sällan saker. Det mesta jag har kom med hästarna eller fanns på gården. Men förra veckan köpte jag mig ett par Tärnsjö reptömmar. Fantastisk känsla, måste jag säga. Nu är jag på jakt efter partöm samt däckelunderlägg. Vill ha i ull och funderar faktiskt på att tova ett (har får här hemma). Saknar överlag rejäla produkter i naturmaterial på marknaden.

bild%252824%2529.JPG
 
Sv: Shoppingtråden körning

Åh, pannbandet! Vart har du köpt det? Har letat efter ett blingit körpannband länge utan att hitta.
 
Sv: Shoppingtråden körning

*kl*

Yeey vilken bra tråd!! Har inget jag köpt nyss, men planerar massa :-D
 
Sv: Shoppingtråden körning

DO :)

Igår köpte jag en pisk av Piskmakaren :banana: Men den har jag ingen bild på.
 
Sv: Shoppingtråden körning

kl

Köpte denna och fick hem den i torsdags :D
Behöver lite fix så ska lämna in den till sadelmakaren på måndag, men annars jättefin! Bilden är den jag fick från säljaren (beskurit den lite dock) har inte tagit egna bilder än.

Loksele+2.jpg
 
Sv: Shoppingtråden körning

KL
Handlat benskydd :) Har en hel del andra saker på ingång, men de kommer inte ännu på ett tag.
1233411_345074162293379_1464376936_n.jpg
 
Sv: Shoppingtråden körning

IMAG0465_1_zpsc7a8db45.jpg


Både huvudlaget och bettet är nytt. Bettet blev lite kort så ngt av russinen får ärva om behov uppstår.

IMAG0461_zps1fdd2d94.jpg


Den nya rockarden :) Ev är den för hög för russet, vi får se.
 
Sv: Shoppingtråden körning

171494157_4c28b4df-2ae6-46a2-98ae-a8b90ec6f953.jpg


Hoppas bilden funkar... fyndade ett träns i storlek shetland på Tradera.
Blir galen på ponnyn som har både ponny, cob och shetland på sitt huvud. Hoppas på att kunna göra ett litet hop-kok med hjälp av ett olika delar ...

Också har jag precis lagt en beställnign på snabbkopplingar efter tips på Körgruppen på Facebook.
Ska sätta en på däckeln för rygg-stycket och två på svängeln! :)
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
320
Senast: vilde
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: Lady_S
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 119
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp