Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden körning

Förlåt en latmask som inte orkar leta vare sig i tråden eller på internet men vet nån var jag hittar lite tjockare däckelunderlägg i roliga färger till ponnyn? Gärna tok-rosa eller annan vild färg:D
 
Förlåt en latmask som inte orkar leta vare sig i tråden eller på internet men vet nån var jag hittar lite tjockare däckelunderlägg i roliga färger till ponnyn? Gärna tok-rosa eller annan vild färg:D

Du kan beställa precis vilka färgkombinationer du vill från Mia RS, det finns 34 färger att välja på samt 23 färger på passpoal och 30 olika på snoddar... Den rosa färgen på tyget är rätt blek men det finns cerise.

Nu är ju de däckelunderläggen inte så tjocka utan mer i normal schabraktjocklek och kallas för tömkörningsunderlägg.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
320
Senast: vilde
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Lady_S
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 110
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp