------SILKET-------------- härligt väder i dag

J

jimmi

Blir man inte så härligt super gla när solen skiner !! ooo i dag skall jag bara ut med han en lång runda. inte nog med det så träffar jag på ett lös springande hundar som springer rakt mot mig som bara vill leka med min lilla acktsam som jag är så schsar jag bort dessa trevliga hundar som det visar sig senare, dom nosar glatt på barandra och springer upp för kullen sen ÅÅÅÅÅ jag blir så glad när man hittar ett par trevliga mattar och ennu bättre deras hundar kan leka på ett normalt sett JEZZZZZZZZZZ hoppas att ni har haft det lika trevligt som jag i dag ?????????????????????????????????!!!!!!!!!!!! :bump: :bump: :bump: :rofl: :banana: :banana:

MVH jimmi
 
Gah, får panik när jag möter lösa hundar när jag är ute med min.. men de är för att han INTE kommer överens med stora hanhundar o de är oftast såna som springer omkring lösa.. :crazy:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi har fick för 2 veckor sedan hem vår alldeles perfekt lilla Samojed tjej (hon är 10 veckor nu) och mycket går super bra men det...
2
Svar
38
· Visningar
4 287
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 816
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 941
Senast: Sel
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp