Bukefalos 28 år!

Sjuk hund, förstoppning??

Sv: Sjuk hund, förstoppning??

Håller tummarna..... min vovve va oxå sjuk nyss det e helt hemskt man blir ju sjuk själv
 
Sv: Sjuk hund, förstoppning??

Hur är det med honom? Håller tummarna hårt att han blir bättre och bättre.
 
Sv: Sjuk hund, förstoppning??

jodå, han kom hem igår. Helt OK men med hårda restriktioner vad gäller mat. Ingen fet mat alls på vääääldigt länge.

Och med en söt räkning på ca 20 000:- som jag sagt innan, tack gode Gud att han är försäkrad :o)

Men han blev så glad att han inte visste var han skulle göra av sej själv när han såg oss :love::love::love:

Skönt att det är över,så sjuk vill jag inte se honom igen.
 
Sv: Sjuk hund, förstoppning??

Nu är det ännu mer synd om vovven :crazy:

Han har hårda restriktioner på att inte få äta annat än en specialdiet en månad framöver. Dessutom får han inte äta fet mat överhuvudtaget sen. Han är (var) husets avfallskvarn, van att få godsaker vid bordet osv.
Bortskämd?, ja!!
Han kan sitta och yla när han ser en tallrik med mat t o m.
Men nu är det ett nytt liv för honom. Och han är såååååå olycklig.
Men FRISK :laugh:
 
Sv: Sjuk hund, förstoppning??

Skönt att han är bra igen. Han kommer att vänja sig efter ett tag. Bättre en frisk hund med ledsna ögon precis när man äter än en sjuk hund.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 036
Senast: Celinehenn
·
Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 615
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 822
Senast: Badger
·
Hundhälsa Unghunden här har kräkts ett antal gånger under förmiddagen - först kom ju hela frukosten upp i ett par omgångar, men sedan 12-tiden...
2
Svar
37
· Visningar
3 625
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp