Anna, osteopaten, var ute idag igen för tredje gången. Jag nämnde att Agora varit mer motvillig till arbete från marken senaste tiden, och att Annas behandlingar inte har gett några framsteg/tydliga förändringar. Nu riktade hon in sig mer på bakdelen, hon tyckte A hade lite dålig balans när hon drog i svansen i skritt bland annat.
Något vi också pratade om var att Anna reagerat på att de gånger hon varit hos oss, är att A höjt huvudet och backat när Anna känner framifrån på båda sidor om halsen (över C3) och frågade om röntgen tagits där men den är inte röntgad tyvärr.
Berättade även om min procedur hos ARN, som håller på att utreda ärendet med Dunstan. Agora skulle få vila helt i två dygn, sedan promeneras och sedan tömköras, för att se om dagens behandling gett någon positiv förändring. Anna var ärlig med att säga att har inget hon gjort hittills gett resultat finns det kanske inte så mycket mer hon kan göra.
Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag checkat in hästen på klinik och bett de göra varenda undersökning som går, men så ser det ju inte ut tyvärr.
Man vet ju aldrig, om vi ens hittat grundproblemet eller om där finns ännu mer vi inte vet om.
Visa bifogad fil 169120