Bukefalos 28 år!

Skaffa barn med någon man inte är kär i?

Det kanske spelar roll för honom. Du verkar ha ett härligt gäng du umgås med.

Eftersom du gång på annan undviker frågan antar jag att du INTE haft den ärliga diskussionen med honom. Ta det samtalet och se om han fortfarande är intresserad.
Och om mannen i fråga tycker att de kan fortsätta ha sex trots att partnern uttryckt att de inte har något intresse av det så skulle jag ta en mycket allvarlig fundering på vad för slags person han är.
 
Jodå... som en del i ett självskadebeteende som jag lyckats ta mig ur. Min nuvarande partner skulle bli väldigt arg och besviken på mig om jag "ställde upp" på sex om jag inte ville ha sex just då.
Men då har du en bra partner, alla träffar inte en bra partner utan får ta det som erbjuds
 
Jag vill inte vara ensam och tar det som erbjuds, ok? Låt mig få göra det
Men du måste väl ändå vara beredd att kunna reflektera ikring varför du gör det valet. Och vem/vad det är som har lärt dig att det per automatik ska vara det bästa alternativet.

Jag tror det många reagerar på är att du framställer det som en självklarhet att man ska ta vilket sketet andra-, tredje, fjärdehandsalternativ som råkar dyka upp.
Utan att ens väga in vilka konsekvenser som ligger i det. Och knappt ens se det som en valsituation.
 
En av mina tidigare (manliga) studiekamrater ser inte speciellt bra ut, och skulle antagligen inte vara framgångsrik på utseendebetonade dejtingsidor.

Men, hör och häpna! Eftersom detta är en person som mår bra i sig själv, har mycket humor och en god portion charm har han haft tjejer när han velat ha tjejer. Nu har han nyligen gift sig, men var ensam i 5 år innan dess — av eget val, för att göra saker för sig själv.

Utseende är långt ifrån allt. Ett gott hjärta, hjälpsamhet, humor och vänlighet kommer man mycket långt med.
 
Men du måste väl ändå vara beredd att kunna reflektera ikring varför du gör det valet. Och vem/vad det är som har lärt dig att det per automatik ska vara det bästa alternativet.

Jag tror det många reagerar på är att du framställer det som en självklarhet att man ska ta vilket sketet andra-, tredje, fjärdehandsalternativ som råkar dyka upp. Utan att ens väga in vilka konsekvenser som ligger i det. Och knappt ens se det som en valsituation.
Det är en bra person, men jag är inte kär. Tror jag bara kan bli kär i svin typ
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 965
Senast: Twihard
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 930
Senast: Mabuse
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 225
Senast: Jeps
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
812
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp