Skaffa barn med någon man inte är kär i?

Hade du varit snygg så hade du inte varit singel, sorry…
Om du säger sånt här till folk är det nog bra om du låter bli att skaffa barn.
Din världsbild är ju helt förvriden. Du behöver verkligen hjälp med den biten! Det hoppas jag du förstår. Men tvivlar på det.

Jag har bland annat en vän som är vansinnigt vacker och alltid varit det. Men hon är fruktansvärt jobbig i sina kärleksrelationer. Alltid världens bästa vän dock. Hennes relationer är alltid med jobbiga snubbar och det slutar i kaos.

Jag har en vän som varit modell och är galet vacker. Inga relationer med män funkar.

Det är nog enklare att tro att det är för att du tycker du är ful än att du behöver jobba med din insida. Och det rejält!
 
Nu är det bara kvinnor i tråden, men en man hade sagt dr
Haha, men snälla.
Mitt singelliv beror absolut inte på mitt utseende. Utan på dåligt mående.

Du kanske förstår nu att du är väldigt ensam? En sån attityd kommer man inte långt med.
jag håller inte med. Men håller man inte med är man en hemsk människa enligt folk här.
 
Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
 
Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
Går inte alla efter utseende till viss del? Jag sveper ju inte höger på någon som inte tilltalar mig alls i hopp om att han ska ha trevlig personlighet.

Men så dejtar jag inte heller enskilt aktivt, hittar inte personer som tilltalar mig tillräckligt för att vilja lägga tiden. Jag har provat att ha förhållande för sakens skull och det är inte min grej, då är jag hellre själv tillsvidare
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 814
Senast: Twihard
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 737
Senast: Mabuse
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
723
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 489
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp