Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sprintmässigt har det onekligen gått åt fanders. Men det är många distanser kvar!
Mvh den eviga sportoptimisten![]()
Du och jag!
Mvh minns fortfarande ishockey-vm 2003 när Sverige vände mot Finland...![]()
Hjärnsläpp på Iversenser ut som att han ville stänga till.
Sprintmässigt har det onekligen gått åt fanders. Men det är många distanser kvar!
Mvh den eviga sportoptimisten![]()
Fast på distans känns det inte så lovande förutom för Kalla. Hellner och/eller Johan kanske kan fixa nån ind medalj men osäkert. Herrstafetten tveksam om inte formen kommer på fler. Damstafetten borde det bli medalj i om det blir en vettig uttagning. Men om inte några börjar överträffa sig själva blir det onekligen ett sämre mästerskap än på länge.
Hoppas dock att det är Kallas mästerskap även om det inte är Sveriges![]()
Ja sämre resultat än tidigare mästerskap blir det. Men jag tror ändå på fyra medaljer till, varav ett guld.![]()
Tycker synd om Iversson. Jag förstår att första reaktionen är att han bara vill åka hem och glömma allting. Men nog förståndigt av norska skidförbundet att inte låta honom göra något överilat. Förhoppningsvis kan han komma igen. Startar han på några andra sträckor?
Finnarna är verkligen förbannade. Undrar hur många nya tv köps i Finland imorgon, apropå hockey VM 2003 där tydligen försäljningen av tv gick upp betydligt dagarna efter.![]()
Bara jag som var övertygad om att Emil Jönsson skulle dyka upp som gubben i lådan och ta brons när Norge och Finland föll?![]()
![]()
Bara jag som var övertygad om att Emil Jönsson skulle dyka upp som gubben i lådan och ta brons när Norge och Finland föll?![]()
![]()