Sköt ponny - trodde det var vildsvin

Sv: Sköt ponny - trodde det var vildsvin

Säger som Marwin, trodde de katten var en älg?!?!?! Eller vilket djur som de har tillåtelse att jaga tyckte de att katten liknade? :confused: :confused:
En vild gissning är att de roade sig med att skjuta katten...

Kan säga att skulle något sådant hända mitt djur, då skulle jägaren ångra sig hela livet! För jag skulle göra allt som stod i min makt för att h*n inte skulle få vara i närheten av en bössa igen, helst skulle jag stämma honom/henne så h*n fick känna av det i så många år det bara var möjligt!
 
Sv: Sköt ponny - trodde det var vildsvin

Säger som Marwin, trodde de katten var en älg?!?!?! Eller vilket djur som de har tillåtelse att jaga tyckte de att katten liknade?
En vild gissning är att de roade sig med att skjuta katten
skrev i inlägg 20 om det.
Din gissning är nog ganska överensstämmande med min. :cry:
 
Sv: Sköt ponny - trodde det var vildsvin

Vissa jägare är verkligen nötter!!:mad:
Rök ihop med en jägare för några månader sedan för att han satt på pass i min hästhage bland hästarna..Hur tänker man då?!?
Han blev skit sur och det blev ett :devil: liv,men det skiter jag i.Han har hela skogen att jaga i och massor av fält,han behöver då INTE sitta i min hage!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Ponnyerna fick ingen tillsyn på flera dagar. När en av dem obducerades innehöll magen bara sand. I måndags dömdes ponnyernas...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) En häst sköts under natten till söndagen ihjäl på sitt sommarbete i Katrineberg utanför Hampetorp. Jägaren som avlossade...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 188
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) Sköt ihjäl häst Natten till söndag sköts en häst ihjäl i sin hage i Katrineberg utanför Hampetorp av en jägare...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp