Skötväska, vad har du?

Sv: Skötväska, vad har du?

Jag använder samma bag som jag hade med till bb. Behöver inget coolare än så. ;) En vanlig, lagom stor, lagom snygg väska som har handtag samt rem att hänga den över axeln med. Funkar prima.
 
Sv: Skötväska, vad har du?

KL
Först hade vi en skötväska från Emmaljunga, sladdrig och omöjlig att ha koll på vart sakerna låg.
Sen har jag använt min vanliga lite större vardagsväska till allt som ska med, men idag köpte jag en ny "skötväska" till kommande barn.
Det blev en laptopväska med massor av fack för 99:-
 
Sv: Skötväska, vad har du?

*kl*

Jag har en skötväska jag avskyr, den är bökig att ta sig in i och rymmer ingenting. Den måste packas enligt konstens alal regler för att ens rymma två nappflaskor...
Istället har jag en vanlig axelväska som funkar att hänga på vagnen, med ett stort fack där jag öser ner det jag behöver, det finns alltid några blöjor, en burk mat eller två och två-tre tetror välling i den.
Jag har fått släpa nappflaskor sedan dag ett, och är ute mycket, men termosfack och liknande har jag upplevt som helt onödigt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 279
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 961
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp