Småbals hösilage i skåne!

N

Novalee

Det verkar jätte svårt att hitta:cry:
Alla som har analyserat och verkar seriösa finns högre upp:(

Vad ska jag göra:confused:

Någon som bor i skåne och hittat bra småbalshösilage till rimligt pris och fått det hemfraktat?
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Vi köpte i norra Skåne, till rimligt pris, men fick analysera och hämta själva. Dessutom har alltför många balar varit dåliga. :(
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Såg i förrgår en annons här på buke under Foder & Strö någon i Skivarp (ligger i södra skåne) som sålde hösilage i småbal. Gå in och kolla om du bor i närheten, tror annonsen ligger kvar. Tror dock inte att det var analyserat. Själv ger jag bara hö till min häst.
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Yddinge Farm utanför Svedala säljer. Om du är nöjd med kvalitén, varför inte själv ombesörja frakten?

F ö är småbalsensilage så dyrt, att det känns lite konstigt att tala om rimligt pris. HorseHage finns i södra skåne om det kan vara intressant...
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Jag har sett annonser på småbalshösilage både här på Buke och på blocket.
Dock har det ej varit analyserat..
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Var i Skåne bor du..? Jag vet en som säljer jättefina småbalar hösilage 35-40kg,men de kostar nog 110kr/styck.
Men det är verkligen jättefint hösilage!!
 
Sv: Småbals hösilage i skåne!

Jag köpte 40-kilos för 100 krnonor, igår i min ridsportbuktik.
PM:a om du är intresserad.

Immer
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 199
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 451
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp