Smällare blir fråga för miljönämnden

Sv: Smällare blir fråga för miljönämnden

Äntligen någon som reagerar :bow:
 
Sv: Smällare blir fråga för miljönämnden

Verkligen, positivt att se att det finns människor som tars ta i frågan även från ledande positioner. Malung absolut ett föredömme. Kanske kunde vara ett sätt att profilera kommunen totalförbjud raketer för privatpersoner. Ett anordnat fyrverkeri på en plats.
 
Sv: Smällare blir fråga för miljönämnden

Jag skulle oxå bli tacksam för regler runt smällandet. Två nyårsaftnar har jag firat tillsammans med dotterns ponny för att se till att hon mådde så bra som möjligt och inte hoppade ur boxen. Då vi flyttade stall i våras kunde jag i "år" fälla upp övergaller så att hon inte kunde försöka hoppa ut, men även om de inte skjuter i närheten så hörs smällarna på ganska långt håll. Det märkte vi dagen efter när vi kom då den lilla renliga ponnyn som vanligtvis bajsar i ett hörn hade skitit löst ÖVERALLT.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 550
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 861
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 522
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp