Vi har liknade skåp i stallet där jag står. Allt utom täcken, hjälmar, västar och sporrar förvaras där

Jag har två hästar och därför också två skåp.
Skåp 1:
Schabrak på översta hyllan.
Fyra korgar/lådor på den andra hyllan, en med senskydd, en med fluffskydd, en med putssaker och en med lite sjukvårdsgrejer.
Sadlar på sadelhängarna
Lite hinkar och svampar staplade i varandra under sadelhängarna.
På ena väggen har jag en spöhållare och två krokar där jag hänger pannband.
På andra väggen har jag en krok för reflexvästar och en annan krok där jag har alla nummerlappar. På insidan av dörren har jag sex stycken tränshängare (fyra träns, en grimma och en tom krok för tillfället)
Skåp 2:
Ländtäcken och ”fintäcken” på hyllan högst upp.
Två lådor med senskydd resp fluffskydd på andra hyllan. Bredvid lådorna har jag alla flaskor och burkar och sånt...
Sadlar på sadelhängarna
På ena väggen har jag fyra stycken krokar där jag förvarar lite extra grimskaft, longerlinor, och någon luva. På andra väggen har jag krokar där jag hänger extra bett som inte sitter på något träns för tillfället.
Under sadelhängarna står ryktlådan.
På insidan av dörren har jag fem stycken tränshängare - tre för träns, en för fingrimman och en för förbygeln.
Ovanpå skåpen har jag stora lådor där jag förvarar lite fleecetäcken och sånt som jag inte använder så ofta. Alla utetäcken och stalltäcken förvaras i två mindre skåp, och även hjälmar och stövlar och sånt är i ett annat litet skåp