Alltså..SÅ irriterande. Vanligtvis använder jag mineralfoundation i pulverform men ibland vill jag jobba med en flytande. Min vanliga (Nouba staminal) är liiite för mörk för mig just nu så hade tänkt mig att köpa en ljusare nyans men gick inte att få tag på enkelt så tänkte att jag får väl testa något annat.
Maybelines FitMe har ju fått mycket bra recensioner och var dessutom på kampanjpris så den slog jag till på- men jag fattar inte, den vill verkligen inte funka på mig! Den glider runt, lägger sig ovanpå, sjunker inte in och blir bara allmänt jätteful. Då har jag testat med både fingrar, borste och svamp men inget blir bra. Sätter sig inte med puder heller utan minsta pet i ansiktet och det glider av. Väldigt störigt.
Efter alla lovord jag läste så undrar jag varför jag inte lyckades alls? Finns det något hemligt knep med denna som inte delges? Och framförallt - vad i den tror ni det kan vara som gör detta, så jag inte köper liknande produkt igen?
Tur den var billig i alla fall, inte så stor förlust ekonomiskt. Men likväl surt