Herregud, skämta inte om en så allvarlig sak, nu kommer mobilen att sända ut mångdubbelt mera elektrosmog som penetrerar hjärnan.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, skämta inte om en så allvarlig sak, nu kommer mobilen att sända ut mångdubbelt mera elektrosmog som penetrerar hjärnan.![]()
Fråga bör man annars dör man.Ursäkta för att man frågar då.
Ursäkta för att man frågar då.
Tacka f*n för att det blev som det blev då, rödvin efter vita dagar, det ska ju vara vitt vin ju.#yolo!
ps. Ber om ursäkt för min liknelse. Skyller allt på återupptäckten av rödvin efter några vita dagar
Ja den finns inom kärnkraftindustrin men inte någonstans där vanliga människor i sitt vardagliga liv blir utsatta för den. Blir det ett kärnkrafthaveri med radioaktivt utsläpp lär vi nog få höra om det.Det jag är osäker på är om det är/bara är neutronstrålning som mobilen behövt bestrålas med för att bli radioaktiv. Och om det är så enkelt eller krävs lite mer.
Röntgenstrålning är "ljus" neutronstrålning är partikelstrålning.
Neutronstrålning finns på fler ställen än hos militären, inom kärnkraften tex.
Alltså, om det är någon som tutat i dig att du kan få cellförändringar av röntgenstrålning och att mobilen "drar till sig" denna strålning - lyssna aldrig mer på den personen.
Den här tråden påminner mig om två saker:
* såna där obegripliga statusar på facebook som gör att man får ett kedjebrevsliknande pm om man kommenterat dem, eller order om att klistra in samma obegripliga bajs på sin egen tidslinje (senast handlade det om enhörningar)
* bukefalisten som hävdade att läkare på Karolinska sett ett chip i huvudet på hennes kompis på röntgen.
Röntgen av din mobiltelefon påverkar inte ditt DNA.Röntgen är joniserande elektromagnetisk strålning,
* bukefalisten som hävdade att läkare på Karolinska sett ett chip i huvudet på hennes kompis på röntgen.
Och radiovågor har väldigt litet med röntgen att göra, ifråga om skaderisker.Röntgen av din mobiltelefon påverkar inte ditt DNA.
Ja, i verkligheten är de det! Men inte som kedjebrev på facebookFast enhörningar är ju söta ju
![]()
![]()
Radon däremot är farligt på riktigt.Och radiovågor har väldigt litet med röntgen att göra, ifråga om skaderisker.
Alltså, nu ska vi inte vara sådär, det är klart att det finns.Hahaha!
Någon som tittat alldeles för mycket på Arkiv x![]()
Är du en Hubot?*Sätter mig på laddning.*![]()
Alltså, om det är någon som tutat i dig att du kan få cellförändringar av röntgenstrålning och att mobilen "drar till sig" denna strålning - lyssna aldrig mer på den personen.
Den här tråden påminner mig om två saker:
* såna där obegripliga statusar på facebook som gör att man får ett kedjebrevsliknande pm om man kommenterat dem, eller order om att klistra in samma obegripliga bajs på sin egen tidslinje (senast handlade det om enhörningar)