Sv: Snösulor

Hej!
Om jag inte missminner mig alldeles så var de jag har på hästen också lite ljusblå, men de har varit med ett tag nu så de har nog missfärgats en del.
/Camilla

Hej!:)
Jag tror som du att de svarta av lite hårdare gummi gör att det glider och blir friktion och att skon till slut lossnar.
De av polyuretan tror jag håller sig mjukare även vid kallare temperaturer. Vi använder sådana och har inte haft några problem med att skorna har lossnat.
/Camilla

Kom på en fråga till! Vad kostar de nu? Vi köpte våra för 2,5 år sedan och då har jag för mig att de kostade ca. 110:-/par.
/Camilla

Jag blev så irriterad för han jag frågade vad de kostade, i affären, sa "de är inte dyra, typ 60 kr", men antingen så menade han per STYCK (såldes parvis, förpackade), eller så vet jag inte vad han menade :crazy: För sen i kassan så var det ett helt annat pris; ca 100 kr/par (var iof vad jag räknat med från början, men inte efter att ha hört ett mkt lägre pris straxt innan).

Liknande trådar

Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 421
Senast: lbb
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 077
Senast: NotlikeI
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
26 273
Senast: supercassie
·
Utrustning När sko med snösula?? Mustad snösula-hur är de? Det är dax att sko om pållen om någon vecka. Jag sitter och funderar om det är dax att...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Oscar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka