Jag fattade faktiskt inte att det verkligen var en kommentar menad för lyan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt är misstänkt!Jag fattade faktiskt inte att det verkligen var en kommentar menad för lyan.Så jag tolkade det mest som ett fåninlägg som jag tyckte var rätt roligt. Jag kunde tagit bort min "Gilla" men det hade varit ännu mer misstänkt så jag litade på att ingen skulle tro att en ulv tryckte gilla på Lilltess schabbel.
Allt är misstänkt!Men okej jag förstår hur du menar...
![]()
Nja det hade varit lite väl klantigt. Jag fick istället känslan av en desperat god som väntade på att det skulle komma något misstänkt som hjälpte henne att hitta något att rösta på. Eller så är hon duktig ulv.
Att skriva att ens ulvrader går igång kan jag tycka känns misstänkt. Jag måste läsa igenom dina inlägg för det känns som jag är noll koll på dig.
Nja det hade varit lite väl klantigt. Jag fick istället känslan av en desperat god som väntade på att det skulle komma något misstänkt som hjälpte henne att hitta något att rösta på. Eller så är hon duktig ulv.
Att skriva att ens ulvrader går igång kan jag tycka känns misstänkt. Jag måste läsa igenom dina inlägg för det känns som jag är noll koll på dig.
kanske kan @bollen__ komma in och förklara hur hon menade med dessa smileysar? Dock kan jag tycka att den i mitten uttrycker en misstänksam mening med hela inlägget?Känns bollens kommentar som en desperat god? Jag fattar inte vad du menar överhuvudtaget? Lilltess skriver: Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig? och bollen svarar: Gör det!
Jag förstår inte hur det kan bli en desperat god? Det verkar ju vettigare att ifrågasätta vad Lilltess menade egentligen?!
Känns bollens kommentar som en desperat god? Jag fattar inte vad du menar överhuvudtaget? Lilltess skriver: Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig? och bollen svarar: Gör det!
Jag förstår inte hur det kan bli en desperat god? Det verkar ju vettigare att ifrågasätta vad Lilltess menade egentligen?!
Ja bollen får stå för det hon skriver men jag förstår inte hur du kan tolka det som desperat god? Det blev jag mest nyfiken på just nu, att inte bli misstänksam vid en sån kommentar känns en aning knepigt...Alla har vi våra olika personligheter som gör att vi skriver olika. Bollen hade skrivit tidigare den dagen att hon misstänkte lilltess men hon kanske kände att hon hade för svaga teorier för att kunna rösta?
Som Q4 skriver så får gärna @bollen__ förklara vad hon menade![]()
Ja bollen får stå för det hon skriver men jag förstår inte hur du kan tolka det som desperat god? Det blev jag mest nyfiken på just nu, att inte bli misstänksam vid en sån kommentar känns en aning knepigt...
Jag förstår helt din tvekan här, någon desperation kan då inte jag se här. Antingen så är bollen_ i lyan i tanken eller så är det en nonsenskommentar på ett halvt missuppfattat inlägg.Känns bollens kommentar som en desperat god? Jag fattar inte vad du menar överhuvudtaget? Lilltess skriver: Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig? och bollen svarar: Gör det!
Du jag har just nu 75 inlägg och du 33, inte så att jag kunnat teoria idag men jag är knappast direkt aktiv, snarare är jag bland de mest aktiva och du ligger mot bottenLobelia hade jag gärna velat se mer av.
jag tror Artline menar mer om dina egna teorier? kanske inte antal inlägg såsom såDu jag har just nu 75 inlägg och du 33, inte så att jag kunnat teoria idag men jag är knappast direkt aktiv, snarare är jag bland de mest aktiva och du ligger mot botten![]()
Vad jag syftar på är att Artline kanske själv skulle vara mer aktiv innan hon klagar på andras aktivitet. Antalet inlägg säger visserligen inte allt men hon har nästan lägst antal av de som är kvar i leken.jag tror Artline menar mer om dina egna teorier? kanske inte antal inlägg såsom så
Du har teoriat främst mot Q1, Dentaku och Cirkus, men mycket av det härstammar från första DL så svårt att gå så mycket på det.
Förstår att du jobbar, så inte så lätt att komma med rejäla inlägg just nu, hoppas det kommer senare!![]()
Vad jag syftar på är att Artline kanske själv skulle vara mer aktiv innan hon klagar på andras aktivitet. Antalet inlägg säger visserligen inte allt men hon har nästan lägst antal av de som är kvar i leken.