Snuttis nya leksak...!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Kiddo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 854
K

Kiddo

Snuttis brukar ligga i min - f'låt, HANS - säng när tillfälle finns och han inte är upptagen med något viktigare. Och eftersom det är HANS säng, så får ju inget annat vara där. :devil: Jag får sova ibland på nåder, men det är ju där gränsen går. :devil: ;)

Och min mobil får ju definitivt inte ligga i sängen (den gamla fick, av någon anledning, men inte den nya). Telefoner är stygga - de själ uppmärksamhet från allsmäktige Snuttis. :devil: En gång har den åkt ner på golvet. Hittills. Nyss var det dags igen, men den fastnade i sänggaveln. :devil: ;) Och när jag lade tillbaka den på sin vanliga plats bredvid huvudkudden så var han där direkt och skulle peta ner den. :devil: Han gick och lade sig - mitt på sängen såklart - så snart jag flyttade på den.

:love:

Min Chivas är också tokig i min mobil. Jag kan inte ha den liggande på bordet bredvid sängen längre, för då åker den i golvet (och det tidigt på morgonen, givetvis :smirk:). Och jag kan inte ha den i sängen på min sida heller, för då tuggar han på den! Jag brukar antingen gömma den under min kudde, eller ha den på min sambos sida...

jag har snöre på min mobil och det är därmed en kattleksak :rofl:
man får lägga den med snöret under nallen så att de inte ser det
allt går att leka med men matte kan bli mycket förgrymmad ibland :devil:

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 944
Senast: AnneB
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
23 130
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 608
Övr. Katt Jag var läst alla skräckhistorier om katter som aldrig nånsin funkar ihop, om hur det tagit månader av försiktig tillvänjning innan de...
Svar
17
· Visningar
1 839
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka