Bukefalos 28 år!

Snygga bruna träns!

Sv: Snygga bruna träns!

Oj, sorry missade det :o kollade inte igenom tråden så noggrant innan!

Neeeej! Kommer inte hippson ha kvar det :cry: Jag som skulle beställa ett.

När jag skulle beställa så var alla "slut i lager".
Då maila jag o frågade när dom skulle komma in igen och fick då till svar att dom inte kommer komma in igen i deras sortiment.

Kanske nån annan som vet vart classic fancy tränsen finns att köpa?
Helst internetbutik:)
 
Sv: Snygga bruna träns!

mannecwd.jpg


träns från cwd, inte världens bästa bild men.. väldigt mjukt läder och bra kvalité, kan rekomenderas! :d

Den där hästen känner jag allt igen. :p
 
Sv: Snygga bruna träns!

Detta är ju ursnyggt. Classic Fancy. Jag skulle beställt ett sånt men då var det slut o sen fick jag reda på att det inte skulle komma tillbaka i deras sortiment mer:(

http://www.hippson.se/shop/images/z1044a.jpg

Så nu har jag ett brunt treadstone pullartäns istället, det är oxå jättensyggt. Har ingen bild tyvärr...än.


Jo det tränset har jag suktat efter länge!=) Men tyvärr lite för rött för min pålle och efter att ha sett de irl tycker jag det var lite överflöd av vita sömmar..
Men kompisen köpte det svarta till sitt sto och de kommer nog bli fint!
Vill ha lite mer maskulint, kraftigt, riddarligt ..:angel: till min kille!
Gillar äldre modeller på träns med grövre läder, små mörkmässings spännen etc!
Är även mycket inne på riddarsaker till oss (hästen- SirWillgott Jag- Linn Riddarhierta:D) och älskar medeltids saker^^

ALLA- f.ö så är ett superfint ihopplock Aachenträns inköpt nu på globen! Übersnyggt blev det med Lyckås träns, GG pannband ,Sprenger bett och RC tyglar:love: bild kommer inom kort:P
Så nu är det ett pullarträns med mässingsspännen som efterlyses främst!:bow:
 
Sv: Snygga bruna träns!

tränset finns också här, de kan tydligen ta in den i brunt..
 
Sv: Snygga bruna träns!

Nu har jag tagit bilder på mitt treadstone träns. Tyvärr skitkassa bilder:(
Sen är det inte riktigt inpassat ordentligt på min häst än heller.
Det är ljusare brunt med gula sömmar och mässingspännen, sååå snyggt:)
Nu letar jag bara efter en martingal/förbygel som ska matcha tränset.





 
Senast ändrad:
Sv: Snygga bruna träns!

ALLA- f.ö så är ett superfint ihopplock Aachenträns inköpt nu på globen! Übersnyggt blev det med Lyckås träns, GG pannband ,Sprenger bett och RC tyglar:love: bild kommer inom kort:P
Så nu är det ett pullarträns med mässingsspännen som efterlyses främst!:bow:


Tränset var för litet!!!:cry::cry: Tror jag dööör! De vaju så jäkla snyggt ! och passade superbra på hästen också!
morrrrrrrrrrrrrrrr... jag som frågade i Lyckås monter om tränsen var lite små i storlekarna, men neeeeeeeeeeedå de va dom absoluuuut inte:cool: suck..
Men men.. nu vet jag vad för träns jag vill ha till honom för de var supersnyggt när jag provade förutom att nosgrimman var 3cm och sidostyckena 2cm för korta då:angel:
 
Sv: Snygga bruna träns!

Du får göra som jag köpa x-full i stället :D

jo jag tänkte ju de! var sååå nära å köpa ett x-full *:devil: ni kan ju fatta vad arg jag e på ig själv nu!* pratade med personalen från Lyckås och dom här tränsen var ju absoluuut INTE för små i storleken, helt som alla andra träns! Du borde veerkligen inte ta ett x.full ,kommer bara va för stort!....:devil: morrrrr

Fattar inte, men är inte de flesta träns väldigt små i strlk? Kompisen köpte ju ett sånt där classic fancy-pullarträns till sin pålla som blev urtjusig i det! Men de var precis så hon kunde ha det!:o
 
Sv: Snygga bruna träns!

Men vad konstigt med storlekarna, jag har också börjat märka det :crazy:

Har din pålle stort huvud? Eller normal? Du brukar ha stl full i andra träns eller?
 
Sv: Snygga bruna träns!

Han har väl lite kraftigare huvud kanske, men har alltid haft full på sina saker!:crazy:
 
Sv: Snygga bruna träns!

Jag väntar på det fortfarande köpte mitt från samma ställe jag tipsade dig om med på en auktion och fick det för halva priset :D Dock hade de då bara svarta men det kan ju vara ett tips att kika där. Men jag meddelar hur det är så fort jag fått hem det :d
 
Sv: Snygga bruna träns!

Bra!!:bump: synd att de inte var de bruna, hade vart intressant att se färgen på den "på riktigt":d
 
Sv: Snygga bruna träns!

Vad synd! Men du kan väl ta kort i alla fall så vi får se! :d

jodå jag kan ta kort! Ska ju ändå sälja tränset nu (suck..) så måste hur som helst ta kort snart;)
Kanske inte kommer ta med pannbandet på plats eftersom de fått tjänstgöra på mitt supergamla bruna träns som jag har nu till pållen (helt ok träns faktiskt, är dock liite smala remmar för min smak, han passar bättre i lite grövre saker:idea:) men kan ju ta enskilda kort på pannband+tyglar också!

In med fleeer träns nu!! Jag längtar ihjäl mig! Nya sadeln kommer nästa vecka (den 12,e) och jag vill hitta träns så fort som möjligt!:bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?) Eftersom jag har använt aachen...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: Buck
·
Utrustning Jag blir snart matt. Seriöst. Finns det inga bra träns i Sverige längre? Har för tillfället 3 (4) träns; Ett PS of Sweden med...
2
Svar
29
· Visningar
4 612
Senast: Houdinie
·
Utrustning Min häst är vansinnigt känslig i munnen och jag har väldigt svårt att få till en lösning som hon verkar tillfreds med. Jag har extremt...
2
Svar
38
· Visningar
3 733
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett nytt träns till min bamse-häst men det var visst svårare än vad jag trodde att hitta fina träns i x-full och...
Svar
5
· Visningar
2 508
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp