Ja, min dotter är nog lite typisk ensambarn sådär lite lillgammal

Hon är ju också två år äldre än din äldsta.
Vad gulligt av din grabb att vara så positivt inställd och redan nu längta efter ett småsyskon till

Vad roligt att få berätta för honom sen! Ska ni berätta på något särskilt sätt? Jag ser så fram emot att kunna berätta, främst för att jag har så dåligt samvete kring hur jag mår just nu. Jag skyller på att jag är sjuk, men dottern är ju så pass stor att hon tycker det är lite konstigt att jag är sjuk så länge, "när ska det gå över mamma? Såhär länge brukar man inte vara sjuk". Är ju inte heller så tydlig sjukdom

Ingen röd siffra på termometern och inget snor/hosta. Ibland är jag rädd att hon skapar sig slutsatser i huvudet som hon inte berättar om, men hon är inte så oroligt lagd så förhoppningsvis är det lugnt. Det känns dock svårt att må såhär i typ 4-5 veckor till utan att kunna berätta för henne, så jag hoppas verkligen att jag inte ska må dåligt så länge utan max ett par veckor till

Jag mår verkligen skit, illamåendet tar knäcken på mig och är helt slut också pga det. Vill typ bara ligga ner konstant och är svårt att hitta mat jag är sugen på.
Jag gick precis in i v9 nu (8+0). Du då?