strawberrysylt
Trådstartare
Ja, till vår stora förskräckelse är hon tidig med att ta sig framåt... Med barn nr 3 är det som att man önskar att hon istället hade varit lite sen med det, det är så mycket lättare om hon ligger kvar där man har lagt henne. Men nope, hon har helt andra planer. Är också otroligt intresserad av mat! Riktigt hugger efter de kryddmåttssmå smakproverna hon får. Stopp stanna bebis, tiden går för fort ändå — du behöver INTE ha bråttom!
Samtidigt kan jag inte låta bli att bli fascinerad av hennes enorma driv. Igår kom hon upp i "planka" och stod så ett bra tag. Idag lyckades hon ställa sig i krypställning. Usch, det är alldeles för tidigt men i den här takten kommer hon snart att krypa.Som sagt, hade jag fått välja hade hon inte fått göra det förrän hon är typ nio månader, men nu får jag ju inte välja och ja, då får jag väl bli fascinerad.
Min bebis blev 6 månader 12/12 och hon har krupit sedan 5,5 månadFörstår inte alls varför hon måste ha så bråttom! Det är ett ständigt springande efter så hon inte drar katterna i svansen eller något annat tokigt
![]()
Jösses! Vår kommer snart att krypa också då låter det som! Han blir 5 månader imorgon ❤.
Vi får se till att barnsäkra! Och städa golven bättre.
Smakprover ska han få fler också, han har provat potatis en gång bara ännu.