Sommar i P1

Jag tycker Agnes Wold som pratade idag var helt fantastisk, likaså Bea Uusman som jag lyssnade på när jag var ute och åkte bil idag. Har inte hört så många men ska lyssna ikapp.
 
Enda jag stängt av hittills är von Bayern, insåg att jag inte fixade att lyssna ungefär 10 minuter in i programmet. Har inte lyssnat på alla dock.
 
Lyssnade på Jesper Rönndahl idag, passade mig perfekt, jag är också en viktigpetter och kände igen många likheter:angel:

Bea Uusmas prat tyckte jag också var väldigt spännande! Coolt att vara så besatt och bra att hon fick in lite genus,

Började på Kakan också idag, men blev avbruten, kör vidare i morgon.
 

Liknande trådar

  • Låst
Kultur Har ni lyssnat på några sommarprat än? Några ni ser fram emot?
Svar
7
· Visningar
560
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
594
Senast: Sassy
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 928
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 945
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp