Bukefalos 28 år!

Spa, västra Götaland, västkusten

GulleTrollet

Trådstartare
God fortsättning efter all julmat! ☺️
Fick ett fint presentkort av fästmannen igår på SPA 3000kr.
Vi bor 10 mil norr om Göteborg. Vad har ni för tips på SPA inom området? Västra Götaland, Västkusten och närheten. Gärna egna erfarenheter
 
Jag tycker också väldigt bra om Arken i Göteborg. Det är samma ägare som Asia Spa i Varberg , vilket också är väldigt bra (men kanske lite långt bort?).

Vi har dessutom varit i Strömstad på spa och tyckte det var väldigt mysigt. Färre människor (vi var där på vintern) och det ligger ju rätt bra med utsikt över hamnen (dock inte som arkens utsikt). Det var inte så stort, vilket kanske är en nackdel beroende på vad en är ute efter, men vi spenderade en dag där och uppskattade det som sagt väldigt mycket :)
 
Jag kan tipsa om Upper House i Göteborg (ett 5-stjärnigt hotell inom Gothia Towers). För strax under 3000 kr kan man få en hotellövernattning inklusive frukost och spa-entré till Upper House Spa (där det bl.a. finns en utomhuspool på 19:e våningen.) Det går också bra att bara boka spat om man vill!
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 305
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 842
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 343
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tips på bra turridning som finns i västra götaland, gärna i närheten av Göteborg. Det ska funka för nybörjare att...
Svar
1
· Visningar
1 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp