Spännande o intressanta hus till salu del 4

Fattade först inte vad båsen med nät var för något. Men läste sen att det var ett kattpensionat! Skulle nog bygga om det så det blev lite lyxigare och @Miks kunde bli första kunden :D Enda problemet är väl att det är helt platt och inte finns ett ridhus. Trädgården var underbar.
Men jisses vilken kåk :eek:

Japp jag är första kunden :up: Lilla fluffot kommer vråla sönder alla andra 59 hyresgäster :D

Mvh Miks
 
Synd att detta låg så nära järnvägen (och i Jämtland :angel:). Vilket fantastiskt hus det skulle kunna bli med lite kärlek

http://w4.objektdata.se/pregen/378/OBJ17009_1597504378/wp.htm?firmanr=17009
image
 
Utsidan såg så vanlig och naiv ut...
Men den vilöksvita trenden hade inte nått Vansbro än...

Inte var det färg och mönster-löst inte :crazy: Och nog för att jag gillar loppisar - men jag vill inte bo i en :nailbiting: Och varför detta begär av vedförråd :cautious:
Hjälp - så mycket prylar. Överallt.... :nailbiting:
Och är det en kamin som de har i trädgården, framför huset???
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 407
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
61 798
Senast: lil-sis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 882
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 718
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Jag gpr sönder

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp