Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAg skriver ju potentiellt goda, jag vet inte heller om Hedinn är ulv?Hur vet du att jag inte är ulv med Hedinn? Jag kan ju lika gärna ha försökt rädda en kollega.
Nu är jag inte ulv men hur vet du att Hedinn är god?
Sådant avancerad spel hade jag inte sysslat med. Speciellt inte i första dl.
Motivering?Qitis ändrar igen till LenaH
fick in den lite senareMotivering?
Jag är förvånad över att du reagerade såpass mycket över en röst på dig.Äh, jag gillar inte uddaröster men gillar inte lottning heller - jag ser inte direkt nåt skumt med Elo, inte heller med bollen (som bara är lite DL1-feg) och Heddan har jag knappt sett så den jag tycker är skummast (förutom fc då) är ju Artline.
Samtidigt orsakar jag ju ändå bara lottning (plus ev fifflarröst så vem vet?) så nä, jag tänker låta rösten på fc stå kvar.
Kände mig nästan pressad att röständra, för annars är jag ond??
JAg skriver ju potentiellt goda, jag vet inte heller om Hedinn är ulv?
Och nä, jag är oftast inte så avancerad DL1 heller.
Ja jag kände mig verkligen pressad att ändra, glömde helt bort röstfifflaren också så det är ju inte ens säkert att det gav något att ändra inser jag och stackars hedinn som inte ens var inne.Alltså - jag kan ha en släng av ulvleksparanoia men qitis röständring till bollen och Artlines till mig kändes ungefär som att bollen och jag skulle pressas till att ändra för att rädda oss själva och i slutändan blev det ja, vadå? Hedinn fick 3 röster, fifflaren kan ha skapat lottning eller inte men vad ville ni ha ut av detta??
Skitskumt beteende av både q och Art.
Jag förstod först inte heller, sen ser jag också en viss logik i det. Men samtidigt undrar jag om Artline kan vara ute efter att pressa för att få andra misstänkta. Vilket i mina ögon känns ulvigt. Men det lär väl visa sig tids nog.Tycker det är skitsvårt, har aldrig tänkt så långt om att man kan göra så för att försöka locka fram viktiga goda roller, det är liksom helt över min tankeförmåga. Men nu när jag läser det så låter det ju rätt logiskt.
Jag reagerade på att jag då hade 2 röster på mig och jag är inte supersugen på att lynchas dag1.Jag är förvånad över att du reagerade såpass mycket över en röst på dig.
1. Jag kände mig obekväm med 10 udda röster.
2. Jag ville inte riskera ett lynchas.
3. Du lade en udda röst trots att du hade en röst på dig = du har troligen ingen viktig roll om du är god. Dessutom så skulle du göra ett bra jobb i lyan.
Pågrund av 3 så gör det dig inte ond om du inte röst ändrar. Jag är benägen att släppa teorin om att du ville locka fram goda eftersom 1 kan ha gjort att jag överreagerade.
Men du känns ändå skum som reagerade på en röst på dig och inte förstår hur jag tänker.
Du känns väldigt olik dig själv. Det är möjligt att du leker med olika stilar.Alltså - jag kan ha en släng av ulvleksparanoia men qitis röständring till bollen och Artlines till mig kändes ungefär som att bollen och jag skulle pressas till att ändra för att rädda oss själva och i slutändan blev det ja, vadå? Hedinn fick 3 röster, fifflaren kan ha skapat lottning eller inte men vad ville ni ha ut av detta??
Skitskumt beteende av både q och Art.
Jag tycker inte din röständring per se var skum, det var motiveringen som fällde den för mig (för då gjorde du ju vad du "anklagade" mig för, dvs fiskade goda roller) men snarare att jag då skulle röständra om jag var viktig god?? Nja?Du känns väldigt olik dig själv. Det är möjligt att du leker med olika stilar.
Jag kan köpa att min teori är skum men inte att jag röständrade. Dessutom när du är drottning av röständringar.
Jag ville iallafall inte att mitt öde skulle avgöras av enbart slumpen eller röstfifflaren.
Är den här korrekt? Jag fastnade i ett möte så har inte hunnit ha kollDL1 21:30
15:05 flyingchange röstar på bollen__
17:40 Blacksmithfarm röstar på Habina
18:55 cirkus röstar på Hedinn
19:07 Elo röstar på Sryoqwe
19:25 Kilauea röstar på cirkus
19:43 Hedinn röstar på Blacksmithfarm
19:44 Artline röstar på Elo
19.55 qitis röstar på LenaH
19:56 Sryoqwe röstar på Artline
20:17 LenaH röstar på flyingchange
20:38 Blacksmithfarm ändrar röst till Hedinn
20:50 Artline ändrar röst till LenaH
20:56 bollen__ röstar på Elo
21:13 qitis ändrar röst till bollen__
Habina röstar på Elo
21.28 Bollen ändrar röst till hedinn
21.30 qitis ändrar igen till LenaH
bollen__ 1
Hedinn 3
Sryoqwe 1
Cirkus 1
Blacksmithfarm 1
LenaH 2
Artline 1
flyingchange 1
Elo 1
Förstår dig fortfarande inte. Ingen blir förvånad om du röständrar. Oavsett läge.Jag tycker inte din röständring per se var skum, det var motiveringen som fällde den för mig (för då gjorde du ju vad du "anklagade" mig för, dvs fiskade goda roller) men snarare att jag då skulle röständra om jag var viktig god?? Nja?
I det läget ger du mig två val - antingen att röständra och då bjuda in ulvarna till att käka mig eller inte röständra och riskeras att lynchas.
Between a rock and a hard place liksom.
Det är den, såvitt jag kan se.Är den här korrekt? Jag fastnade i ett möte så har inte hunnit ha koll![]()