Plötsligt händer det ?En udda röst![]()
Men hon kommer nog ändra tror jag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt händer det ?En udda röst![]()
det är ju sen gammalt egentligen. /hälsningar från hon som råkade ut för det (och många andra med mig )Jag vet! Men hon borde ha lynchats tidigt redan i förra leken som newbie!![]()
Eller blir käk. Började av en slumpHaha vänta nu, menar ni att det är en oskriven regel att man lynchas först i sin andra lek?
Absolut inte!
JappHaha vänta nu, menar ni att det är en oskriven regel att man lynchas först i sin andra lek?
ja vad fan gick fel där? Hahahaha
Nä, jag förstår det, men det blir rörigt om det ska förklaras. Lite som om man tänker för länge på ett ord och det plötsligt börjar låta konstigt.Hm… Så du röstar på mig för att jag ska prata om nåt du inte förstår men vill förstå bättre?![]()
Du gör såhär för att trigga mig att ändra!Jag känner som bfs.
Artline ändrar röst till LenaH
Jag förstår att hon vill bryta mönster och säkert kommer röständra. Men hon kan lika gärna vara ond som vill se om någon god röständrar för att rädda sig (dvs hitta viktiga goda roller).
Jag förstår nog inte varför en ulv skulle fjäska för en annan ulv? Men kan det vara någon slags hint istället, medveten "fel"skrivning (ulv fjäsk för ulv) för att hinta till ficktjuven att elo är ulv?Sryoqwe verkar väldigt snabb på att hänga på Habinas tal. Kan det vara en ulv som fjäskar lite väl med en kollega, kanske?
Därför:
Elo röstar på Sryoqwe
Men ville inte du lägga en andraröst enligt vad du själv skrev innan ?Jag förstår nog inte varför en ulv skulle fjäska för en annan ulv? Men kan det vara någon slags hint istället, medveten "fel"skrivning (ulv fjäsk för ulv) för att hinta till ficktjuven att elo är ulv?
bollen__ röstar på Elo
Nu ändrade ju artline sin röst från Elo typ ca 10 minuter innan du la din röst -såg du inte det?Spridda skurar minst sagtmåste fundera lite till känner jag. Eftersom jag fått en röst så borde jag ju lägga en andraröst och det är fasen inte roligt DL1 när det inte är så mycket att gå på tycker jag
![]()
Fast hur tänker du här?Jag känner som bfs.
Artline ändrar röst till LenaH
Jag förstår att hon vill bryta mönster och säkert kommer röständra. Men hon kan lika gärna vara ond som vill se om någon god röständrar för att rädda sig (dvs hitta viktiga goda roller).
Ja jag skrev det, men jag hatar att lägga andraröster så jag drar mig alltid för att göra det. Nu var det ju fler som hade 2 röster så då behövde jag ju inte lägga en andraröst för att ha mindre risk att åka ut. Jag har inte tänkt på att Elo generellt skulle vara lätt att misstänka, men så kanske det är.Men ville inte du lägga en andraröst enligt vad du själv skrev innan ?
Nu ändrade ju artline sin röst från Elo typ ca 10 minuter innan du la din röst -såg du inte det?
Elo brukar vara tacksam att misstänka , precis som jag ofta är. Så känns lite enkelt valt ?
Tror att bollen_ försöker hinta om att hon själv är ficktjuven.Jag förstår nog inte varför en ulv skulle fjäska för en annan ulv? Men kan det vara någon slags hint istället, medveten "fel"skrivning (ulv fjäsk för ulv) för att hinta till ficktjuven att elo är ulv?
bollen__ röstar på Elo