Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att prata gemenskap, att hjälpas åt inom en grupp. Vilka vill det? Lyan såklart.Nu är jag här och har fått min roll.
Vad hade jag velat hålla tal om? Det finns så många frågor som är avgörande men mest av allt handlar det om vilket land vi vill ha. Jag skulle vilja tala om solidaritet, ett alldeles för bortglömt begrepp som spänner över så många områden.
Sryoqwe verkar väldigt snabb på att hänga på Habinas tal. Kan det vara en ulv som fjäskar lite väl med en kollega, kanske?
Därför:
Elo röstar på Sryoqwe
Men om jag läser rätt så vet inte den onda utanför lyan vilka lyan är och lyan vet inte vem den är.
Så vinkningar känns knivigt att leta efter av den anledningen och för att de sällan görs (?) Oftare gissas nåt vara en vinkning som inte är det.
Fast det här förstår jag inte heller. Varför skulle en ulv fjäska för en annan ulv? Om något borde det väl vara tvärtom, som i alibiröster?Sryoqwe verkar väldigt snabb på att hänga på Habinas tal. Kan det vara en ulv som fjäskar lite väl med en kollega, kanske?
Därför:
Elo röstar på Sryoqwe
Finns väl iofs ingen som vet om allas godhet eller avsaknad av sådan? Så goda känner inte till någon än, och hos de onda finns det en dold. Så jag vet inte varför Elo skulle peka ut någon, varken som ond eller god? Håller med om att det är lite ludet att vara emot utbildning (framförallt i en valrörelse), men förstår inte vad meningen skulle vara oberoende av sida?Artline röstar på elo
För att hon inte vill att Sryoqwe ska lära sig saker. Om elo är ond så är det kanske möjligt att hon vet att Sryoqwe eller att Habina är ond.
Det kanske är en alibirösta som hon faktiskt lade. Jag tror inte att hon medvetet skulle peka ut en kollega utan eventuellt råkade komma med en halvsanning. Om hon vet om du eller Habina är kollega.Fast det här förstår jag inte heller. Varför skulle en ulv fjäska för en annan ulv? Om något borde det väl vara tvärtom, som i alibiröster?
Finns väl iofs ingen som vet om allas godhet eller avsaknad av sådan? Så goda känner inte till någon än, och hos de onda finns det en dold. Så jag vet inte varför Elo skulle peka ut någon, varken som ond eller god? Håller med om att det är lite ludet att vara emot utbildning (framförallt i en valrörelse), men förstår inte vad meningen skulle vara oberoende av sida?
Jag har hittat hit! Jag skulle hålla tal om hur planeringen av järnvägsunderhåll sköts så erbarmligt dåligt och så hade jag föreslagit en slagkraftig lista på förbättringar.
Jag tänker att detta är en hint - att prata om att biltrafik är farligt för ulvar och därför vilja bygga ut den spårbundna trafiken känns oerhört ludet och en vinkning antingen till eller från den onda utanför.borde roadkill vara det som ulvar är mest rädda för och bollen är noga med trafiksäkerheten.
En udda röstJag tänker att detta är en hint - att prata om att biltrafik är farligt för ulvar och därför vilja bygga ut den spårbundna trafiken känns oerhört ludet och en vinkning antingen till eller från den onda utanför.
LenaH röstar på flyingchange
Buke extremt segt för mig ikväll så vi får se om jag kommer kunna ändra.![]()
Jag vet! Men hon borde ha lynchats tidigt redan i förra leken som newbie!En udda röst![]()