Jag är velig. Jag kan väl till viss del köpa bollen__s invändning mot misstankarna mot Q. Det är kanske för skumt för att vara skumt. Eller så är det en dubbelbluff. Vem vet.
Elos röst på bollen__ känns sådär, samtidigt har jag velat ge Elo en ärlig chans då hon ofta blir misstänkt, men här har hon antingen läst röstlistan fel, eller förvränger den för att det ska passa hennes teoori. Jag vet inte.
Sist av de som fått röster idag är då Sryoqwe som får en röst av bollen__. Jag vet inte vad jag tror där. Har inte sett så himla mycket av Sryoqwe, skulle nog velat se mer innan jag bildar mig en uppfattning där?
Jag känner inte heller att jag har några starkare misstankar mot någon annan som ännu inte har fått en röst. Och nu börjar DL närma sig. Så jag vill ändå rösta nu.
Blacksmithfarm röstar på qitis
För jag tycker ändå att röständringarna är skumma, fine att ändra till bollen__ men det tvingade bollen__ att ändra röst för att rädda sig och därmed röstades Hedinn ut utan att Q behövde rösta där. Q ändrar sedan tillbaka och jag förstår inte riktigt varför, så det får bli såhär nu.