Sel
Trådstartare
Jag gillar din teori!Det är en väldigt fin bild iaf. Jag tänkte att svamparna lockade bytesdjur och det var därför spindlarna hade dem.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar din teori!Det är en väldigt fin bild iaf. Jag tänkte att svamparna lockade bytesdjur och det var därför spindlarna hade dem.![]()
Är det det gamla skinet som hänger kvar under?
Tror hela spindeln du ser är det gamla skinnet?Är det det gamla skinet som hänger kvar under?
Tror hela spindeln du ser är det gamla skinnet?
Jamen såklart! Tack för förklaringen. Tyckte verkligen det såg ut som en levande spindel@Mia_R har rätt, det är det gamla skinnet jag håller i. Det du ser "baktill" är undersidan av rumpan fast "inifrån" om det makes sense?
De fyra vita fläckarna är hennes boklungor. Jag tycker det är ganska fränt!
Vet inte om jag vill veta hur stor den spindeln är. Den ser ju jättestor ut!
Hon är nog runt tio centimeter nu, jag kan mäta skalet när jag tar ut det sedan. Ung vuxen nu, hon blir nog i alla fall fem cm till.Vet inte om jag vill veta hur stor den spindeln är. Den ser ju jättestor ut!Och vilka gaddar!
Om det verkligen är en hona (jag kallar alla mina spindlar för hon per default även inna jag könsbestämt dem, för det är honor jag vill ha.Hur gammal blir hon ungefar? Och hur konsbestams spindlar?