Spökar det? :O

Minerva

Trådstartare
Min dator lever sitt eget liv just nu...
Kryssade ner musiken..
Men den fortsätter :eek: Jag vet inte hur jag ska få det att sluta förutom att sänka ljudet :p
Lite läbbigt...
 
Sv: Spökar det? :O

Så gjorde min dator också för ett tag sedan. Jag var tvungen att stänga av för att få tyst på skrället. :p
 
Sv: Spökar det? :O

borde kanske säga att jag har iTunes har hänt så förr någon gång åxå, men bara i några sekunder... men nu har det gått flera låtar :o
 
Sv: Spökar det? :O

kollade processer avslutade en gång, men det hjälpte inte.. sen gick jag dit igen o kollade, då fanns det en annan så ja testade :p å då gick de :p
 
Sv: Spökar det? :O

haha det gjorde min dator med igår xD
när jag klickade på nerpilen i msn så startade winamp hela tiden och spelade chemical vocation :rofl::angel:
 

Liknande trådar

Relationer Behöver lite råd. Svaret är säkert självklart för dom som inte sitter mitt i det sas men för mig är det inte lika självklart. Jag är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 073
Senast: tanten
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 017
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Shit vad jag hållt på velat om jag ska köpa ut min bror eller ej. Haft supermegaångest. Men landade till slut i att det är alldeles för...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Tuvstarr
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp