Bukefalos 28 år!

Städdille...

Sv: Städdille...

Men åh, kom hit och städa då, för här ser det ut som ett bombnedslag!
 
Sv: Städdille...

Men åh, kom hit och städa då, för här ser det ut som ett bombnedslag!

Haha kommer ihåg hur det såg ut när stoffe föddes hemma... :o Tid och ork att städa hade man absolut inte. Så fort lillen är född här så kommer det se likadant ut här...
 
Sv: Städdille...

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:
 
Sv: Städdille...

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:

Det var en bra ide dessutom skulle stoffe älska den. :love: Han älskar att ''städa''. Förhoppningsvis kommer bebis i natt så att jag inte behöver städa imorgon med. Efter idag så tror jag inte det finns så mycket mer.

Mitt humör är jättedåligt idag. Jag är trött och sliten, orkar egentligen inte städa mer men måste göra det för att inte bli galen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 150
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
19 274
Senast: Nytant
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 692
Senast: Linda_A
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 825
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp