Bukefalos 28 år!

Statistik föräldrars och barns vardagsmotion!

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla,

Jag undrar om det finns någon som råkar veta vart jag kan hitta statistik gällande hur mycket föräldrar och barn rör på sig tillsammans idag? Och hur det isf påverkar övervikt och fetma hos barnen?
Och om ingen vet på rak arm men är bra på att googla och vill hjälpa mig o söka lite skulle jag bli jättetacksam, jag måste vara världens sämsta på att googla... har sökt hela eftermiddan, o visst hittar jag intressanta saker, men inget jag kan/vill använda i min uppsats...

Tack!

//r
 
Måste det vara svenska siffror? Annars går det att hitta rätt bra marknadsrapporter på sidor som KeyNote och Mintel, om nu din skola prenumererar så att ni har tillgång till sådant material.
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 815
Senast: cirkus
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 018
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 266
Senast: Amk
·
Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: moster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp