Stelnar creme cheese i ugnen?

cherie

Trådstartare
Jag bakar cream cheese-brownies och tänkte inte efter innan jag köre cream cheese-blandningen i matberedaren = helt rinnig sörja. Som grädde typ. Kan jag typ hälla denna på brownin, kommer den stelna i ugnen? Eller bör jag köra en ny sats och se till att inte vispa så hårt?
 
Jag bakar cream cheese-brownies och tänkte inte efter innan jag köre cream cheese-blandningen i matberedaren = helt rinnig sörja. Som grädde typ. Kan jag typ hälla denna på brownin, kommer den stelna i ugnen? Eller bör jag köra en ny sats och se till att inte vispa så hårt?

Jag har bara gjort kyckling med creme cheese fyllning, den har flutit ut och inte riktigt stelnat!
 

Liknande trådar

Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 846
Senast: NotlikeI
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 016
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 788
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp